Sinn only (Deel 1)

Zo doe je goed :slight_smile: Aanschaffen die handel :smiley:

1 like

:grinning: Enigzins twijfels vanwege de kosten (rond eur 750 incl macro lens) omdat ik nu niet echt het ‘erop-uit-trekken’ type ben, geen huisdieren of vrouw/kinderen heb, en de camera dus zeer beperkt zal gebruiken…waarschijnlijk slechts voor horloges…waarvan ik er ook weer slechts 2 heb, en dan wordt het al snel een herhaling van stappen :joy:

Enfin…stof tot nadenken :innocent: Wel erg leuk verder…pielen met zo’n camera om er mooie foto’s uit te halen.

2 likes

haha snap ik, gewoon die van je zwager af en toe lenen en een weekendje losgaan zo nu en dan :wink:

1 like

… en het geld dat je zo overhoudt in de horlogepot stoppen :slight_smile:

2 likes

Haha…ja dat is een optie. Maar ook wel weer beperkt…

Erg leuk speelgoed moet ik wel bekennen…als je ook ziet hoeveel er over is te vinden over fotografie op internet en Youtube video’s met tips&tricks enz…een hele nieuwe wereld :grinning:

Edit…

Aha…is een idee :thumbsup:

1 like

9 likes

10 likes

Raarrr eigenlijk. Al een paar jaar stond deze 657 op m’n denkbeeldige lijstje, wordt al jaren niet meer gemaakt door Sinn, en onlangs ineens één gevonden.
Maat helemaal goed, shiny wijzerplaat, perfect Eta uurwerk en stalen band. Echt alles helemaal zoals ik wil.
En toch… niets geen klik of hoe je het wil noemen… alsof deze TE goed is?? Vreemd hoe zoiets kan…?

2 likes

Omdat het lettertype op de bezel en op de plaat afwijken.

1 like

Hmmm… Ik zie dezelfde 3 en 2. Het font op de bezel is iets meer bold. Het verschil is minimaal toch?

Vind ik niet.

Ja gek hoe dat soms gaat…niet echt te verklaren of de vinger op te leggen :thinking:

Ps ik vind 'm zeker erg gaaf :thumbsup: Datum beetje vreemd…maar ach :sunglasses:

1 like
11 likes

Mooi ontworpen Sinn.

1 like
12 likes

Mooie plaat. Eigen werk?

Yup, niet slecht voor een amateur met telefoon toch?

1 like

13 likes

Topper! :thumbsup:

1 like

Hij is fijn hè😉

1 like