Sinn only (Deel 1)

Zekers :thumbsup:

6 likes

Iemand interesse in een gebruikte 856 UTC? Tis dat ik niet van de stalen banden ben …

1 like

…ik zeg, mik er gewoon meteen een lederen band op…toch?

Dus…gaan met die banaan :thumbsup:

Zie dat het BTW inc een originele rubberen en leren band is van Sinn. Mij zou echter de dink storen bij de kroon …

1 like

Mij ook zeer zeker. Is ook de reden geweest om kortgeleden van overname DA47 af te zien…die had ook beschadigingen op de bezel. Dat gaat 'm dan echt niet worden voor mij.

Ik schaam me om deze vraag te stellen maar toch… Ik heb niet eerder een horloge gehad met hacking & winding. Ik vraag me dus af hoe het winding werkt. Is dit als ik de kroon een klik uittrek en dan omhoog draai? Zoja hoevaak moet ik dan draaien om hem volledig op te laden? Ik heb een 556i :slight_smile:

1 like

Gewoon opdraaien tot je voelt dat hij niet verder gaat…maar niet doordraaien. Als je merkt dat het opwinden zwaarder gaat, effe rustiger draaien…

1 like

20-30 slagen schijnt een goede richtlijn te zijn

1 like

Bedankt!

1 like

Deze was hier nog niet langsgekomen :slight_smile:

11 likes

Ga je schamen, zo een beauty hoort dagelijks even op visite te komen. :wink:

2 likes

toevallig net gekocht via MP?

Zo op rubber toch best lekker :smiley:

10 likes

Erg leuk horloge! Vooral dat superdiepzwarte is in het echt heel tof! Jammer dat ie voor mijn 20cm polsen te klein was…

Zeker! Dat is echt een extratje tov andere Sinn :slight_smile:

1 like

Begin van de week de 657 op rubber gezet die nog in de voorraadkast lag.
Wereld van verschil. Hoewel de stalen band perfekt is, prima staat en draagt, bevalt deze combi echt heel goed! :smiley:

8 likes

NA, nu twee dagen om. lastig om goed op de foto te krijgen, maar echt een mooi klokje. Twijfel of leer wel goed bij dit model past, op zoek naar een leuke Nato denk ik…

10 likes

Mooie combi hoor! Heel gaaf

Super horloge ! Veel plezier ermee.

Mooi combi, zwart is bijna eindeloos te combineren… het gele van de utc maakt het iets moeilijker.

Het lijkt mij ook heel stoer om een zwarte Sinn (856s of U1s) op een zwarte shake mesh te zien :innocent:
Maar dat is denk ik toch meer mijn guilty pleasure :blush: