Sinn only (Deel 1)

Prachtig…mooie combi, zeer geslaagd :thumbsup:

Ik zit te denken aan een olive/green canvas, of deze Nato van Haveston (over enkele weken ook leverbaar met zwarte hardware)… Leuke dilemma’s!

1 like

Zeker een mooie combi die zwarte kast met bruin leer! Misschien had’t met zwarte zijstekkingen net wat stoerder gestaan :blush:

Topklok overigens!

Nieuw: Sinn radio controlled wandklok met sweeping seconds, leuk voor de echte Sinn freaks. Kost wel 290,- ex verzenden maar toch.

http://www.sinn.de/mobile/en/Modell/Analogue_radio___controlled_wall_clock.htm

6 likes

25 likes

Veranderd dat blauw met verschillende aanzichten?
Of blijft de helft blauw zoals op de foto?

De bovenste helft blijft lichter.

1 like

Toffe aanwinst, prachtige kleurschakering!

1 like

Cool, zou hem wel op staal laten, op de één of andere manier is het anders net tè.
Op de UX staat die prima.

Ik begrijp wat je bedoelt. De Ux op staal vind ik daarentegen ook geweldig!

1 like

Helemaal mee eens!
UX is sowieso een super horloge, paar keer één vast gehad en elke keer positief verrast.

1 like

Boom Boom met Sinn

2 likes

856 op saffier na niet kapot te krijgen.
Na een paar jaar de anti reflex coating ( zaten vlekjes op inmiddels )aan de buitenkant weggeschuurd met 3M korrel 2000 ( coating weg en geen krasje op het glas zelf ).

Inmiddels wel een stuk of 30 putjes van titanium vonken maar loopt nog steeds op plus 2 sec per dag
Een service lijkt me nog niet nodig

8 likes

Geweldige klok. Mijn vrouw heeft er ook eentje sinds afgelopen zaterdag. Alleen dan een B-Uhr.

Daar hoort een foto bij :sunglasses:

“FF naar Frankfurt”, rondleiding gehad in de nieuwe huisvesting. Wel mooi geworden. Hele verbetering met het oude pand.

6 likes

Met een nieuwe strap, vind het wel fraai uitkomen!

15 likes

Met de 104 kan ik hier ook weer meedoen :smiley:

18 likes

Schaamteloze crosspost om dit topic wat de lucht in te helpen.

Grt. Marco

21 likes

En wat voor een Sinn… geweldig ding is dat. Welk type is het?

1 like