Sinn only (Deel 1)

Herkenbaar, mijn exemplaar met een Sellita had ook een dramatische gangreserve van krap 20 uur. Leuke horloges om te zien, maar qua uurwerk blijf ik ervan af.

2 likes

Op verzoek van @Proenski

Vintage style bor band op de pols.

Groeten,

Noel.



2 likes

Deze voorbij zien komen op Facebook.

Bandje aan te raden? Of evt een ander kleurtje (groen of rood)?

9 likes

Dag,

Pascal.

Ik vind dit de mooiste kleur, zo met die oranje/rode sec wijzer i.c.m. de mat zwarte dial.

Groeten,

Noel.

1 like

Oef ,Ik bedoelde het silicone bandje :blush:
Omdat ik (nog) geen ervaring heb met zulke bandjes.

Ik heb de vraag aangepast :wink:

1 like

like 2

Ja, prima banden. Licht flexibel, comfortabel en zeer sterk.
Wel een stoftrekker, dat is een minpunt.

1 like

Sinn staat echt heel hoog op mijn lijst! Wat een prachtige horloges! 1 van de mooiste modellen vind ik de Sinn U1 met gele wijzerplaat. Heerlijk eigenzinnig! image

3 likes

Deze is heel gaaf Pascal15! Welk model is dit?

Ik gebruik banden van Bonetto cinturini, geen stofje te bekenen en zeer comfortabel

1 like

Prima band, heb hem zelf ook op een Sinn en erg tevreden over. Het stof aantrekken is mij nog niet direct negatief opgevallen.

2 likes

Ik heb er ook geen last van.

Dan zal ik hem maar tzt. proberen :blush:
Wel een zwarte want bij nader inzien lijkt me een groene of rode een beetje teā€¦ :slight_smile:

Een 240st

1 like

Thanks!

Ik heb de Sinn nu om. Live fotoā€™s van stofjes etc.:


:grin:

2 likes

Volgens mij gaan de rubberbanden wat meer stof aantrekken als ze wat ouder/meer gedragen zijn.

Vrijwel geen stof op de vrij nieuwe band van mā€™n Ux. Wat niet wil zeggen dat er niet af en toe een stofje op landt. Het blijft er in ieder geval niet zo aan plakken.

5 likes

Ag,als stof het ergst isā€¦
Met een x-aantal katten heb ik meer laat van haar dan van stof :wink:

Een 857! Erg gaaf!

Nu is deze met 43mm helaas te groot voor mijn pols. Had laatst bedacht dat je mogelijk een draaibezel op een 856 zou kunnen schroeven maar heb inmiddels gezien dat Sinn geen 40mm modellen met draaibezel maaktā€¦ :pensive:

1 like

Een 857 is in feite een 856 met een bezel erop geschroefdā€¦ de kasten zijn net zo groot alleen de bezel van de 857 steekt wat verder uit :wink:

Voorbeeld van de 857:

2 likes

Het is een 657. Deze is 40mm :+1:
Dit model wordt niet meer gemaakt.

2 likes