Sinn only (Deel 1)

Lucky you! Op Chrono staan er precies 0 te koop dus zal tweedehands niet gemakkelijk verkrijgbaar zijn.Ik

Maar dit…

zou betekenen dat de 857 draagt als een 40mm. Of is dat te kort door de bocht?

Of is dit dan ook de diameter vd bezel ipv de kast? Ben nu wel erg benieuwd…


(Deze is te koop hoor :wink: )

3 likes

Ik zal de 857 wel opmeten als ik thuis ben…
Voor de zekerheid :wink:

1 like

Ik inmiddels wel benieuwd!

@lance_explorer dankjewel! Ik zie dat je de bezelinlay niet gespaard hebt maar ik ga er eens over nadenken en stuur je nog wel een bericht!

Juwelier “roberto” komt vaker met limited uitgaven… zitten echt af en mooie specials tussen. :+1:

1 like

Thanks voor de tip!

1 like

:speak_no_evil: de bezel is dus 43mm,die had ik goed.
De kast daarentegen is dus wel 42mm :sweat:

Is dat even een een misser van mijn kant, meten is weten :smile:

1 like

Zojuist van @neetje11 een Sinn stalen band overgenomen en meteen gemonteerd :slight_smile:

Overigens heeft de rubberband die ik er ook bij heb ook last van stofjes, al is het niet erg storend

4 likes

Dankjewel! Vrees dat ook 42mm groot gaat zijn. Wel ga ik de l2l nog even opzoeken; als die meevalt, wie weet…

Fijne dag!

1 like
1 like

Sinn 156

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1040209_zps3p3dpttf.jpg.html]

[/URL]

13 likes

Dankjewel! Ziet er goed uit. Verkoper is alleen nog maar kort actief. Even kijken wat verstandig is…

Leider.

RESERVIERT!!!

wow mooie reversed panda…

Die Sinn is absoluut geen zonde!:thumbsup:

Betalen via Paypal?

1 like

Crosspost sunny Sinn

10 likes

Zijn nu alle Sinn duikers zo groot (>41mm)? Ik kijk al een poos naar Sinn duikers en meestal zijn ze rond de 44mm of meer zelfs. De T2 zou een optie zijn met z’n 41mm zie ik … leuk horloge maar geen koopje, al krijg je wel nice specs voor een titanium duiker …

Iemand hier een T2?

2018-02-06_16h26_20

3 likes

Geen ervaring Sven… maar wel 1 die ik graag eens zou passen😍

1 like