Sinn only (Deel 1)

Wat voor banden en wat staat m goed?

Ik heb een vintage lederen band van Colareb. Een pilot band. Natuurlijk NATO new Bond en admiral grey.
Maak wel een keer een foto.

Prachtig :ok_hand:

Jammer van de polished centerlinks want daar houd ik persoonlijk niet van.
Of zouden ze zo’n klok op verzoek leveren op een brushed

Er zijn 2 banden om te kiezen

Ik heb nu een (crappy) leren nato. Ben eigenlijk op zoek naar een mooie zwarte (distressed) leren nato. Nog niet echt iets moois gevonden…mochten jullie tips hebben!

Even dit topic omhoog helpen.

Gisteren en eergisteren had ik deze overdag om. Toeval zo vlak na het overlijden van Helmut Sinn?

14 likes

Eerste twee dagen met de 104 bevallen goed. Loopt volgens mij alleen +15 sec/24h. Zou dit zich nog enigzins herstellen? Hebben jullie nog tips in deze? Grtz

Bijzonder mooi…die zien we hier niet vaak (genoeg).

:ok_hand:

1 like

Nog steeds deze om, toch ook wel erg blij met dit model.

17 likes

+15 is wel veel. Doorgaans is het minder op 24 uur.
Het verandert na verloop van tijd wel wat. Welke kant op is niet te zeggen.

In de eerste dagen dat ik hem had wist ik niet wat ik meemaakte: +1 op 24 uur. Zeker in het begin veel gedragen. Daarna ging het wat op en neer.

Nu is het zo dat als het horloge plat ligt en ik check twee keer op een dag er per 12 uur wel twee seconden plus bijkomen. Draag ik het horloge 12 uur dan zijn die 2 seconden er weer af. Op de kroon leggen heeft als resultaat dat hij heel hard achter gaat lopen. Dat doe ik dus maar niet.

Met wat afwisselend dragen kan ik het nagenoeg op 0 houden. Toch wil ik het horloge laten reguleren. Mijn blackbird bijvoorbeeld, andere prijsklasse, loopt plus 3. Altijd.

Veel,plezier met je horloge!

1 like

Ik ben wel te porren voor de bruine band!

Bedankt voor je heldere uitleg. Ik kijk het eerst een maandje aan mocht hij deze flinke afwijking behouden dan mag sinn ff aan de knutsel!

Er zijn mensen die dit zonde of een zonde vinden.

Ik had er veel zin in en dus was het zinvol. Ik ben gek op Sinn

6 likes

Volgens mij kan hij hier goed tegen. Ik weet niet of ik het zelf zou doen, maar ik vind het Sinnvol.

2 likes

Sinn’s zijn ontworpen met een doel. Functionaliteit staat voorop. Wat is er nu nog mooier dan het doel van jouw Sinn te respecteren?

2 likes

Eens! Ze kunnen het ook makkelijk hebben.

Ook vandaag weer plus 17 op 24 uur. Ik denk dat ik het een week of twee aankijk. Niet echt een afwijking waar ik heel happy van wordt! #ongelukkig

Je hebt gewoon een short tracker in handen.

Ligt er een beetje aan,… is het van de cementmolen of heb je je thee met melk gemorst. :wink:

Maar, idd gewoon lekker van genieten. :+1: