Sinn only (Deel 1)

Ik heb de mogelijkheid om hem in te ruilen waar hij gekocht is + 450 euro bijbetalen.
Maar denk dat ik dat niet ga doen.

2 likes

En ja hoor, ik mag ook weer hier posten :sunglasses:
Aantal U1’s in het recente verleden gehad en deze net in bezit uit een ruildeal. Totaal onverwacht deze NA. Dus: wat te doen, hij is in het echt ontzettend vet. Twijfel twijfel. Rolex blijft lonken en Ramon heeft eentje die ik ook wel lust. We maken het mee.

10 likes

Oei…lastig hoor. Blijft een zeer mooi horloge…weet je wel zeker dat ie weg mag? :wink:

Je weet het al he?

2 likes

Alles is te koop, zelfs ik

2 likes

Nu de vraagprijs nog…:joy:

1 like

Bijna misschien ooit wie weet :sunglasses:

1 like

Gaat om waarde, vraagprijs is niet aan de orde. Staat ook niet in blauwe gedeelte :sunglasses::joy:

1 like

:joy: HF zou meteen plat liggen…

1 like

Daarom dus.

1 like

dan weet je genoeg denk ik.
Jouw NA-topic heeft ervoor gezorgd dat ik besloten heb om langzaamaan naar een Sinn 903 toe te sparen, no doubt :slight_smile:

2 likes

Ik kan me nog een citaat van jou herinneren toen ik een aankoop overwoog @jeroenderee…”geld in je zak houden Nathalie…Roooooolex!” :joy:
Ben benieuwd naar je NA!

2 likes

Hahahaha. Hij kwam zomaar op mij af hoor :sunglasses::sunglasses:. Geweldig mooi horloge overigens. Zie blauwe gedeelte dadelijk want er komt denk ik toch weer een Rolex bij op korte termijn. Welke weet ik nog niet…

2 likes

8 likes

Beetje zonde om hem in je bureaulade te leggen. Hij hoort echt om je pols.

2 likes

Check ;-).

1 like


Het bewijs

8 likes

Ruim zes uur later :crazy_face:

1 like

Postief of negatief ?

1 like

Ik spring even in. De grijze 556 is top in de schaduw:

Maar in fel (zon)licht wat minder:

Een echt herst- en winterhorloge dus :wink:

Over herfst gesproken, weet iemand waarom het ineens zo hard waait buiten?

5 likes