Sinn only (Deel 1)

Geweldig! Morgen nog een sunburst shot in de zon please! :smile:

Zeker!

1 like

Even gekeken, werkt gewoon, als je de verzendgegevens hebt ingevuld kom je bij de betalingsmethode gewoon iDeal tegen:

Op de een of andere vage manier komt dat PayPal logo al eerder in het proces naar voren. Ik heb het doorgegeven aan de webmaster.

3 likes

Gaaf👍

1 like

Net bericht gehad van @ruudvv dat het idd kan. Attente service!

2 likes

Goedemorgen!

14 likes

Geweldig! Niet teveel van deze shots, dan wil ik hem ook weer per se hebben… :wink:

ik doe nog een goedemiddag en -avond :wink:

1 like

:cry:

1 like


@Phoenix.bas
Goede middag :wink:


Nog eentje dan

13 likes

:heart_eyes:

Mooie dial :ok_hand:

1 like

Omdat hij zo fijn is :blush:

11 likes

Is er iemand in de buurt van Nijmegen met een UX of U1 die ik eens zou mogen passen?
Ik heb interesse in deze horloges, met voorkeur voor UX, maar hik een beetje tegen de 44mm grootte aan op mijn pols. Grootste wat ik nu heb is een Oriënt Mako 2 van 41,5.

Dealers zitten een beetje ver weg en bestellen en terugsturen vind ik ook zowat.

1 like

Gaaaf! Dit is 43mm toch? Kan het zijn dat ie relatief klein draagt voor zn formaat?

Mwah , het is niet echt dat hij klein draagt of groot.
Misschien dat het wel zo lijkt omdat de bezel wat groter is dan de kast :slight_smile:

1 like

Oogt heel netjes op je pols, terwijl ik 43mm meestal erg groot vind.

Goed weekend allemaal!

1 like

Was eerlijk gezegd niet helemaal zeker van deze NA maar wat een ander bandje kan doen…:heart_eyes:

14 likes

De Dimodell toch niet mooi?

Jazeker wel, heel mooi zelfs maar icm het horloge vond ik het ensemble-tje wat te druk.
Deze combinatie is wat rustiger en het horloge komt mooi uit.

3 likes