Sinn only (Deel 1)

:airplane:
Niet te gekke bandjes doen hem wel goed :wink:

13 likes

20 likes

12 likes

Sinn 144 Ti Diapal GMT

16 likes

Je hebt lef. Een Jagd Uhr 3006. Geweldige en compromisloze keuze.

Schijn bedriegt. Helaas alleen gepast bij de Sinn fabriek. Samen met de 910 wel de absoluut fijnste horloges die ik om heb gehad. Maar net wat te prijzig voor impulsaankopen :blush:

In ieder geval wel bij Sinn geweest. Leuk daar. Ik wil er binnenkort ook weer eens heen.

1 like

Ik ben ook nieuwsgierig naar de 910 in de SRS uitvoering

Crosspost

12 likes

Prachtig! jammer dat ze deze uitvoering niet meer verkopen.

16 likes

Zojuist de h-link bracelet binnengekregen en pas gemaakt en jeetje wat een band. Voelt erg solide

18 likes

U-eins

10 likes

Super combi!
Is de clasp qua formaat goed te doen? Ik vind de band echt super maar twijfel over het formaat van de clasp op mijn vrij dunne pols.
Gr

1 like

Ik heb zelf vrij smalle polsen en ik vind het te doen hoor

Die clasp is wat mij weerhoudt van die H band… Vooralsnog (even) voor een aftermarket gekozen. Zie hierboven

Ga deze week de UX bestellen bij Sinn, heb alleen een probleem bij het selecteren van een extra band op hun website. Zodra ik het horloge in het mandje heb gedaan en op verder winkelen druk kan ik geen band kiezen, die functionaliteit schijnt er niet te zijn, of zie ik weer eens wat simpels over het hoofd?
Weet iemand raad of zal ik morgen Sinn maar even bellen?
Ik bestel hem op staal en wil er de zwarte siliconenband bij, kan namelijk echt niet kiezen welke combi ik nou het moojste vind…

4 likes

Geweldige keuze en verstandig om beide banden te nemen; ik had het ook niet geweten.

Met de site heb ik geen ervaring. Succes!

1 like

Bedankt, site is nogal…euh… niet van deze tijd. Ga morgen wel even bellen met Frankfurt, ook wel leuk eigenlijk. Zou hem het liefst ook daar gaan halen maar dan wordt het heen en weer blazen op zaterdag ivm overvolle agenda en dat is ook weer a-relaxed.
Ga nog wel schrikken van de prijs van de rubberband denk ik, is iets van een dikke tweehonderd euro dacht ik?

Ja veel modellen kosten op rubber niet of nauwelijks minder dan op staal dus goedkoop zal hij niet zijn! Wel erg comfortabel, lijkt me, en mooi dat hij aansluit op de case.

Horloges gaan ze beter af dan websites, gelukkig maar misschien :grin:

1 like