Sinn only (Deel 1)

Voor alleen die clasp?

Dacht van wel hoor. Maar nogmaals niet helemaal zeker meer.

1 like

Ik heb vorige week namelijk een prijsopgave gekregen voor de metalen bracelet, volledig getegimenteerd voor dus €230,- …

Totaal andere clasp zit daar op, niet te vergelijken…

2 likes

Okay, crazy… snap het prijsverschil niet hoor… rubber met grote vouwsluiting €165, metaal €170, niet getegimenteerd. irritant dat Sinn dit niet gewoon allemaal op de website heeft staan.
Altijd leuk om mijn duits weer te oefenen maar dit kan echt wel wat beter.
Bandaanzet bij de clasp is in ieder geval wel 22mm, even opgemeten, begon overal aan te twijfelen.

1 like

Ja ik vind/vond dat zelf ook vaak irritant. Een losse rubberen strap voor de grote vouwsluiting kost (meen ik) ca. 50,- en de grote vouwsluiting zelf weet ik niet, alleen de tegi. Blijft onoverzichtelijk.

1 like

Ik vergeef het ze zolang ze zulke horloges blijven maken…

1 like

Heb hier ergens een prijslijst liggen uit 2015, zal zo eens kijken wat de prijs is.

1 like

Ah snel gevonden :

1 like

Recente prijslijst kun je zo downloaden van hun website.

Waar zit dat dan? Heb me rot gezocht, maar kon hem niet vinden…

Accessoires staan toch niet op de site

Nog maar even een plaatje dan…


Zucht…

8 likes

1 like

200,- dus. Maar dan wel 25,- verzendkosten of zoiets, iig belachelijk hoog bij Sinn.

2 likes

Dacht ik helemaal klaar te zijn gaat deze steeds hardnekkiger door mijn hoofd spoken…

Vermoeiend…

8 likes

Heerlijk speelgoed

22 likes

mooi!

Affengeil!

Vond het in het begin niks, net zoals de Rolex Deepsea. Toch moet ik zeggen dat ik deze steeds meer ga waarderen. Jouw foto’s dragen daar nu ook weer flink aan bij, zelfs met het rode rubberen bandje.

Geniet er van!

1 like