Sinn only (Deel 1)

Ik sloeg een tijdje geleden net mijn 856 bijna een wastafel van de muur , en alleen een glimmend plekje op dezelfde plaats als bij jouw horloge !
Wel veel putten in het glas van lassen/ slijpen , op de een of andere msnier stoort het me bij dit horlige niet .

Ik heb dezelfse klok gehad en deze heb ik toen laten vallen in de kleedkamer. De natoband werkte toen niet mee. Zat toen ook een buts in de kast. Deed ff pijn ;-(

Ik heb hem zojuist gekochtā€¦ En ik ben er heeeel blij meeā€¦

4 likes

Gefeliciteerd met de nieuw aanwinst.

Hij stond al heel lang op mijn lijstje. Hij stond er sinds gisteravond op, was wel verbaasd dat er nog niet geboden was. Prijs is zeer redelijk.
Moet hem nog wel zienā€¦

Check, ik heb mijn U1 ook op MP staan maar daar heb ik nu al spijt van haha.

Ah, die is van jouā€¦

Om de kosten enigszins te dekken ga ik mijn Sinn Audi watch wel in de verkoop zettenā€¦

Yep, maar hij staat ook hier in het blauwe gedeelte.

Ja, dat is waar ook, had die inderdaad zien staan. Vind zelf de U1 S met zwarte bezel wat mooier. Heb wel getwijfeld.

Smaken verschillen ;-). Ik houd niet zo van coatings op horloges. Tegiment is ook geen coating maar een oppervlakte behandeling voor het staal.

Hey @Mywatch mooie klok zeg. ā€˜k Heb een vraagje: beschadigd de stalen band de kast ook? Context: omdat je interne lugs hebt en je band (wellicht) de kast raakt?

Ik twijfel namelijk tussen een 144 en 103 (St).

Horloge is van titanium. De band raakt inderdaad de kast en wel aan de buitenzijde. Doordat het titanium is, kun je het wel zien. Het valt echter niet op, omdat de band er voor zit.

1 like

in een waas dacht ik dat het over een mobiele abonnement gingā€¦ :sweat_smile:

helaas, nooit een sinn gehad. hetzelfde voor damasko. wel wat modellen op het oog gehad, maar nooit van gekomen.

3 likes

Deze is :ok_hand::star_struck:

Welk type is dit ook al weerā€¦556i?

Enā€¦enā€¦ is de secondewijzer nu ook gelumed?

Nice UX :wink:

1 like

10 likes

Mijn eerste :wink:

20 likes

556 jubilaum
Geen lume op secondewijzerā€¦

1 like