Sinn only (Deel 1)

Aha… special edition :ok_hand: … Mooi hoor :blush: …Merci!

2 likes

Toe maar, een Diapal :+1:

1 like

Wat is die U1 toch een topper.

10 likes

Prachtige techniek, die Diapals.

2 likes

Van het vintage pad af?

Van het pad af ben ik al een hele tijd. Maar deze Sinn is van @OJVDB.

1 like

Vintage pad, he? Van het pad af zijn we hier allemaal :grin:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Mwah zeg. Niet die van mij gekocht ;-(. Maar gefeliciteerd met de aanwinst :wink:

1 like

Even de U1 uitlaten in het mooie weer. Weinug water te bekennen hier dus die 1000m is een beetje overkill ;-).

7 likes

Prachtig!

Leesvoer! Altijd mooi om in 1x te kunnen zien welke modellen er zijn :+1:

3 likes

Ja, schitterend. Stijlvolle hard cover catalogus. Checken wat je hebt en de volgende alvast uitzoeken…

2 likes

Gaat niets boven een U1 aan t water!

Staat een mooie U1 tegi in het blauwe gedeelte; verbaast me dat deze nog niet weg is

8 likes

Ik heb een vraagje.
Momenteel heb ik 2 mooie Sinns die ik met veel plezier draag, de EZM 3 en de 104 st sa.
Hoewel ik me nu zo had voorgenomen om het even hierbij te houden … enz, kortom het kriebelt weer. Ik zit nu te denken aan de 104 st sa i w, de 104 met de witte dial:


Enerzijds typisch Sinn, maar door de witte dial enigszins afwijkend,
Ik kom deze in het wild niet vaak tegen en heb dus niet snel de mogelijkheid om te kijken of deze bij me past. Heeft een van jullie dit model? Hoe staat deze en wanneer draag je deze in de praktijk?
Ik ben zeker van plan om een AD te vinden waar ik hem kan proberen maar wilde alvast weten of jullie hier ervaringen mee hebben.
Alvast bedankt!

5 likes

Ik heb deze sinds enkele weken en ik vind hem persoonlijk geweldig dragen. Ik ben er nog steeds zeer blij mee. Deze heb ik overigens op leer en niet op stalen band.

Mocht je in de buurt van Aalsmeer wonen dan ben je welkom om hem live te aanschouwen. Wil je meer weten dan kan je altijd even een PB sturen.

1 like

Super! Ik stuur je zo een PB.

Net de Sinn U1 voorzien van een zomerse rode band.

11 likes

Bij Sinn besteld?

Dat klopt, via Sinn besteld. Ik had alleen de siliconen gedeeltes nodig en kon dat nergens los bestellen. Even Sinn een mail gestuurd, en voor ik het wist had ik het in huis. Prima service daar.