Sinn only (Deel 1)

:joy::joy::joy:

Die rode band en zwarte bezel :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Sinds gisteren



15 likes

Ben sinds een maand eigenaar van een 104. Na de aanschaf van een Steinhart OVR ruim een jaar geleden kreeg ik de smaak te pakken en kwam er nog Speedbird-III en een Seagull 1963. De laatste twee zijn vrij snel weer doorverkocht om ruimte te maken voor iets nieuws. Het doel was een allround horloge (40-42mm) dat met verschillende type banden (nato, leer, metaal) te dragen is en max 1000 euro zou kosten. Via dit forum heb ik deze 104 in bezit gekregen die nagenoeg nog in perfecte staat was.

Heb inmiddels verschillende banden aangeschaft, waarvan de laatste aanwinst de groene ColaReb die hieronder te zien is. Ik overweeg nog een metalen band, maar ik vind de originele Sinn bracelet niet geweldig. Iemand suggesties voor een mooie mesh band?





10 likes

Sinn altijd +1. Ik draag vandaag zโ€™n panda chrono broertje. Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

8 likes

Groene colareb bandje staat heel mooi :thumbsup:

Waarom niet?

De fine link variant vind ik nogal kitscherig en de H-link oogt een beetje cheap imo.

3 likes

Staib , daโ€™s de enige echt goede imo.

Sommigen worden er misschien gek van, maar ook hier hoort mijn nieuwe aanwinst. De EZM1! Van de eerste eigenaar in Singapore overgenomen en gisteren uit Zรผrich opgepikt toen ik er onderweg terug van Italiรซ langs kwam. Okรฉ het was 2 uur om, maar dat heb ik mijn vrouw natuurlijk niet verteld.

Hij komt uit 2005, het geboortejaar van mijn zoon Finn. Best cool, helemaal als je bedenkt dat dit mijn absolute grail is. De endlinks zijn massief titanium, net als de overige hardware.

Ik lees zojuist dat hij in 2013 geserviced is en voorzien is van nieuwe pakkingen. De Lemania 5100 is teruggebracht tot de essentie: alleen een seconden- en minutenwijzer voor de verstreken tijd.

23 likes

Van mij mag je zoveel fotoโ€™s posten als je wil :blush:
Hij wordt er alleen maar mooier van!

1 like

Prachtig!

1 like

Ik moest even wennen aan de pushers aan de linker kant. Ik vond hem aanvankelijk al erg mooi, maar begin hem langzamerhand echt geweldig te vinden.

1 like

Een 104 hier, maar dan wel de Arabic versie. Ik vind de nummers prachtig, een mooie mix tussen modern en klassiek. De 104 is voor mij een geweldige allrounder, pilotenklok en duiker ineen, robuust en tevens representatief als dat ergens op slaat.

6 likes

16 likes

Heb je hem op marktplaats gezet? :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1097530368-sinn-u1-best-edition-noob-jf-zf.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=20

Haha ja en even snel zwart geverfd.

Anders is het geen noob natuurlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Lol, tegimentverf? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tegelverf inderdaad.

1 like

Mooi man, Sinn :thumbsup:

7 likes

Ik heb ook zo een volgens mij :thinking:

6 likes