Sinn only (Deel 1)

1 like

Nieuwe aanwinst?

Nope, juist te koop… Door een andere aankoop met exact dezelfde kleurencombinatie! Die is zo onwijs mooi namelijk!

Blauw of wit.
Of grijs.

Maak anders gewoon even een te koop topic in het blauwe deel aan, wel zo duidelijk.

1 like

Ik had (ja, verleden tijd) een heel mooie, lekker dik gevulde, donkerblauwe Ko band op mijn Sinn Vollkalender.

Maar…er werd een O.E.M. Sinn bandje in exact de goede maat in een net iets lichtere kleur donkerblauw (bleek na ontvangst) met ook de originele Sinn doornsluiting eraan aangeboden hier in het blauwe deel.

Tsja, ik ben dan zo’n idioot die er toch het liefst O.E.M. aan heeft zitten dus overgenomen en gemonteerd.

Voor de liefhebber: de Ko band en/met de originele Sinn doornsluiting die ik ook hier aan heb gemonteerd staan in het blauw deel

Genoeg praatjes, nu plaatjes

met Ko (ok mooi!)

O.E.M. Sinn

14 likes

Eindelijk mijn nieuwe Sinn band kunnen monteren. De kwaliteit van de band is echt top :ok_hand:



21 likes

Strak! :ok_hand:

1 like

Hoe zit de sluiting tegen de last? Tweede foto lijkt veel ruimte te tonen maar kan ook schaduw zijn, lastig te zien.

1 like

Je kijkt daar tegen de bezel ring aan, ik denk tenminste dat je dat bedoelt. De band sluit mooi aan, laat dat maar aan de Duitse degelijkheid over :+1:

Kan er makkelijk een andere sluiting op?

1 like

Zo te zien is de sluiting relatief makkelijk af te halen :+1: Lijkt mij een standaard systeem.

Ben je van plan iets te vervangen/kopen?

Ik overweeg deze band maar ik vind de sluiting zo grof :roll_eyes:

Dat vind ik trouwens voor veel sluitingen, die dingen zijn vaak zo groot en dik als het horloge zelf. En ik heb maar bescheiden polsjes

Ok, ik heb een 17,5cm pols en ik vind de grootte van de sluiting niet hinderlijk en eigenlijk wel meevallen. Mocht je eens willen kijken of passen dan kan dat :+1:

Dank voor het aanbod :slight_smile: Het is niet is wat op korte termijn speelt overigens maar (zoals vele dingen) een overweging. Nu het weer wat kouder wordt heb ik 'm voorlopig op leer

5 likes

Die is wel heel mooi hoor op staal :wink:

14 likes

I know… :wink:

Aan de band twijfel ik ook niet, wel aan de (bulkerigheid van de) sluiting. Voor mij dan.

1 like

Deze is mooi op titanium :grinning:

16 likes

Gewoon, omdat het weer kan…
Na bijna 4 maanden weer terug (standaard service beurt in Frankfurt)

13 likes

11 likes