Sinn only (Deel 1)

11 likes

6 likes

Na een tijdje vrijwel elke dag mijn nomos om vandaag de sinn op een nato gezet, blijft heerlijk om te dragen met een nato band.

5 likes

Wist niet dat deze bestond.

3 likes

Staat ook niet op de site van Sinn. Wel leuk ding zo! Doet me denken aan de Zwitserse stationsklok, hoe heet dat merk ook al weer? Lekker clean met een rood tintje. Ik zou hem wel dragen! :ok_hand:

1 like

Mondaine is het merk. Ik heb er zo nog één in bezit.

1 like

Zijn er nog wel Sinn fans in de zaal? :thinking:

2 likes

Zeker! :wink: …maar ik heb er even geen meer om de pols.

Viel me overigens van de week op dat er bij Jaap best wel veel te koop liggen nu. Waar heeft dat dan mee te maken? Het is toch een prachtige merk met mooie horloges, althans dat vind ik. Ik heb zelf even geen horlogegeld meer, anders had ik de 857 UTC TESTAF Etc. nog wel gehad. Topper!

6 likes

uiteindelijk wil je een Rolex :wink:?

Nee, dat is flauw.

Ik heb een Rolex, meer dan 1, en ik zou er toch echt nog steeds graag een EZM 3F bij willen. Maar dan jong gebruikt …

7 likes

2 likes

Jongens. Wie koopt die Mocca even?

Schitterende uitvoering.

Die verdient geen 29 upjes. Komaan…

6 likes

Eensch, het is een Sinn die te laten liggen.
En nog even een plaatje

4 likes

Ik vind dat @DaLuca hem moet kopen. Voor naast zijn blauwe.

1 like


Even een oudere foto van stal :wink:

8 likes

Wanneer komt die in het blauwe gedeelte? Ik reserveer vast een plek op de wachtlijst :sweat_smile:

1 like

Als ik mij het - bijna misgelopen - McDonalds bijeenzijn met Teun goed herinner, had chef Luca er in de eerste week al een putje op zitten. Dus dan wordt het je beater. :joy:

Was jij niet weg trouwens?

1 like

Hij is weer ingehuurd als “Chief Plugger”…ét voila :wink:

3 likes

Als watte??

2 likes

Zeker niet maar ik ben al voorzien van zowel een Sinn als een bruine wijzerplaat

5 likes