Sinn only (Deel 1)

Mijn Sinn 556 wordt steeds accurater.
Gekocht in mei 2018, toen liep hij iets van 5 s/dag voor. Sinds enkele weken perfect op uur. :blush:

5 likes

Hoi,

Ik heb sinds enkele weken de h-link. Bij het doosje zat ook een flesje blauwe locktite.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het borgen van de schroefjes met de locktite of is dit niet nodig?

Altijd doen!

2 likes

@Daffie, …wakker worden! :wink:

4 likes

Haha…had 'm al gezien. :rofl:

1 like

Ik opteerde voor de volledig zwarte band van Erika, bevalt me goed, staat mijn horloge beter dan met die center line.

Maar bij jou brengt het kleur aan het geheel.

1 like

Sankt Nikolaus!

Indien u mij hoort,

Ik wens een 40 mm EZM 3 met mooi donkerblauwe wijzerplaat, eventueel dito lunette en wellicht gepolijste kast. Iets voor volgend jaar?!

Ah…toe nou Sinterklaas :wink::yum:

Haben Sie vielen Dank im Voraus!

Er past zoveel op. Ik wou hem een beetje speels maken en blauwzwart zijn ook de kleuren van mijn favoriete voetbalclub. Vandaar mijn keuze.

Lang weekend naar Parijs met de EZM 3F.

Geen echt serieuze Einsatz geweest, maar wel een topper. En niemand herkent ‘m in de metro van de mindere wijken :wink::+1:

11 likes

25 likes

Welke versie is deze?
Niet de 356 toch?

Sinn Flieger 356 limited edition (50) voor Japans warenhuis Isetan :+1:t2:

3 likes
14 likes

Blij mee en wat is die zwart :heart_eyes:

12 likes

Blijft mooi

12 likes

Mooie klok en veel plezier ermee :hugs:

1 like

556i spam alert :joy:
Parelmoer en classic :+1:


12 likes

Hoe bevalt de H-link ten opzichte van de fine-link?

Ha, dank je.
Jij weet hoe het is om 2 van die geweldige klokken te mogen bezitten :slight_smile:

Boven verwachting en zelfs heel erg mooi op de parelmoer. Ik vind hem ook mooier dan ik had verwacht, dat geldt ook voor de 556 :slight_smile:

Ik heb alles enkel van plaatjes gekocht zonder ook maar iets in het echt te hebben gezien, die h-link leek mij niet zo mooi. Ook erg toolish en vandaar ook de fine-link gekozen voor de parelmoer om er iets meer cachet aan te geven.

Ik heb de fine-link nog niet op de 556 gehad maar ben wel benieuwd hoe dat staat. Zal ook wel goed staan want die 556 is een bandenslet. Met die parelmoer is dat toch minder vanwege de kleur in de plaat.

In ieder geval bevallen zowel de band als het horloge zeer goed, ik ben er erg blij mee. O ja, qua comfort zit er geen verschil in beide banden. Ik denk dat de fine-link voor @daffie en anderen met weelderig haar op de arm wat minder prettig is. Maar op mijn kale bipsen-polsen geen probleem.

4 likes

Haha…idd. Maar staat 'm erg goed de H-link :ok_hand:

1 like