Sinn only (Deel 1)

[Welkom! Mooie horloges :+1:
[/quote]

Dankje, na meerdere Sinns (103stA, U1, 856 UTC, 104 SA) in bezit te hebben gehad, is dit mijn ultieme “collectie”.
De UX heb ik nu 4 jaar en is m’n beater (zoals je op de foto wellicht kunt zien zonder AR coating).
De 936 is voor mij het alternatief voor de 556í waar ik vaak over heb getwijfeld maar die ik bij het passen telkens weer te klein vond.
Ondanks de 43mm draagt de 936 zeer comfortabel op mijn 17,5cm pols, en als bonus is ie getegimenteerd en antimagnetisch.

2 likes

Ik ken de 936 alleen met subdials. Ik vind jouw exemplaar prachtig (en inderdaad een mooi alternatief voor de 556i). Is het niet de 836 (zonder te willen muggenziften)?

1 like

Ik ken de 936 alleen met subdials. Ik vind jouw exemplaar prachtig (en inderdaad een mooi alternatief voor de 556i). Is het niet de 836 (zonder te willen muggenziften)?
[/quote]

Da’s helemaal niet muggenziften, maar een blunder van mijn kant :confounded:
Het is natuurlijk de 836

2 likes

Hoe dan ook, voor wie (net als ik) de 556 wat te klein vind een mooie variant (en tegimented) :ok_hand:

1 like

Ik vind hem prachtig maar ik heb dan ook 2 556’en en die zijn voor mij qua maat perfect. Die 556 is ook anti magnetisch hoor, of ze gelijk zijn daarin weet ik niet. Maar die 836 is ook erg mooi en idd getegimenteerd.

Tijd voor een Vollkalender met gecorrigeerde maand/datum zojuist.

11 likes

Bij mij was het vakantietijd met de EZM3, zonder gecorrigeerde datum … :see_no_evil:

Voldeed uitstekend als vakantiehorloge. Dun, prima grootte en niet te opvallend in de metro. Inmiddels weer thuis, ook fijn :grinning:.

Het bandje komt denk ik nog van @anon48385240EV, van de Speedy :panda_face:

13 likes

12 likes

7 likes

9 likes


Gewoon omdat het kan :sunglasses::ok_hand:

6 likes

8 likes

Mijn idee, die band :wink:

11 likes

Forgive me father, for I’ve been a Sinner… :sunglasses:

Foto’s uit den ouwe doos.

17 likes

…twice. :rofl:

8 likes

Dacht in eerste instantie dat je die van @ElChueco had overgenomen tot ik het blurred gedeelte las. :joy:

2 likes

Nee, die is lekker bij mij. En dat blijft ie. :sunglasses:

8 likes

Haha, tja “have been” …voltooid verleden tijd. Dus. Maar wel een ontzettend leuk en zéér prettig draagbaar horloge.

Nou, je leest het @ThaWatcher. Mocht je interesse hebben. Hij blijft! :rofl:

1 like

Gisteren een bandje binnengekomen van Di-Modell, de Chronissimo.
Erg fijn op de 104 met witte plaat! :+1:
Als je er 1 besteld let dan goed op de maat, bandjes van Di-Modell zijn erg lang.
Ik heb een polsomtrek van 20cm en dit bandje is maat XS…





Groeten,

Noel.

16 likes

:grinning::grinning:

10 likes