Sinn only (Deel 1)

Ik vermoed dat je datum dan op zijn kop staat/aanduid.

Het is een Di Modell Chronissimo. In maat small want deze vallen erg lang uit, heb zelf 20cm polsomtrek.

Ik garandeer je, dat die gemaakt wordt door Bonetto Cinturini

cc @Tijdrijp

http://www.bonettocinturini.it/en/catalogo/rubber-straps/317.html

Zelfde kwaliteit alleen vele malen goedkoper dan met een logo of gespje van de horlogemaker

9 likes

7 likes

Sinn 556a in the dark :

18 likes

Pracht horloge en een hele gave foto.

1 like

Iemand de nieuwe Sinn sluitingen al gezien?

https://www.sinn.de/en/DUOFLEX.htm

1 like

Na een poging op diefstal in a’dam is deze gevallen. Deze is de komende weken dus weg voor een nieuw glaasje.

1 like

De tering, wat klote zeg! Wat is er precies gebeurd als ik vragen mag? Is het een 356 met plexi?

1 like

Ik liep bij de dam en iemand greep vol naar mn pols! Hij zat destijds op staal dus viel op de grond
 dief weggerend en ik een barst in t glas. Er waren gelukkig beveiligingsbeelden van de hudson bay dus ik krijg een deel vergoed.

2 likes

:roll_eyes: dan denk je dat je met een Sinn wel safe zit
 Je zou bijna niet meer durven buiten komen.

Ik betwijfel dat hij zich bewust was van de waarde, bij de Dam zullen ze er af en toe wel gewoon voor gaan. Ik ben al blij met hoe het nu is, dit had erger af kunnen lopen. :sweat_smile:

1 like

Ah jeeez
 maar begrijp inderdaad dat het veel erger had gekund.

1 like

Rottige ervaring hĂ©! Je gaat je zo wel afvragen of dieven plotseling smaak hebben ontwikkeld of dat ze simpelweg dachten dat het een ander merk was. Allebei op z’n minst zorgelijk te noemen :stuck_out_tongue:

1 like

Klote ervaring. Je moet toch altijd blijven opletten op drukke openbare plekken. En Amsterdam-centrum is helaas zo’n plek. Heb ook wel eens zakkenrollers gezien, en gelukkig daarna agenten die ze kwamen meenemen.

1 like

16 likes

Mooi horloge. Ik heb een VFR besteld en komt hopelijk volgende week binnen :wink:

En draagt ook zo lekker
 niet te zwaar, niet te groot en niet te dik
ideaal!

1 like

Betere uitleg. Clasp alleen geeft al de verstelmogelijkheid, is ook los te bestellen.
Wel met nieuw rubber erbij aangezien je verstellengte moet hebben.
De lugextenders zijn daarvoor niet nodig.

Hij is er nog.:wink:

1 like