Sinn only (Deel 1)

Hier ook weer even meedoen

13 likes

Onverwoestbaar…

12 likes

Hierbij mijn nieuwe aanwinst. De Sinn 857 UTC VFR.
Echt een topklok en draagt heerlijk. Ideaal om dagelijks te dragen. Ik ben er erg blij mee ;-).

18 likes

WaanSinnig gaaf jouw 857. :ok_hand:

Hier ook een NA…

23 likes

7 likes

Ik kom jou altijd tegen bij de leukste merken, eerst Damasko, toen Oris en nu Sinn. Gefeliciteerd met de NA! Ziet er goed uit :+1:

1 like

Haha…dank. :+1::smile:

1 like

Klopt die bracelet van jou? Of is het de lichtsinval? Je lijkt een polished H-link bracelet te hebben?

1 like

Welke heb je ervoor geflipt? Toch niet de Oris he

1 like

Gewoon satinized toch?

@scrubsaurusrex de Big Crown

8 likes

Edelstahl, satiniert … mooi ding David! Wat wordt de volgende? :wink:

1 like

:+1: next…een Rolex Cellini…

4 likes

De 857 heeft ook een beadblasted afwerking. Daarna heeft hij nog een tegiment behandeling gehad voor een krasvaster oppervlak. Daardoor wordt het metaal ook wat donkerder. Ziet er wel gaaf uit btw :wink:

Erg gaaf! Goed bezig. Mis hem af en toe wel eens. Mja flipperitis he… oude foto:

10 likes

Topper! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA, maar ervaring leert dat het geen Sinn heeft om te raden hoe lang de Sinn gaat blijven :joy::+1::+1:. Is by the way heel gaaf :ok_hand:

4 likes

Dank heh :smiley::+1:

1 like

Als je deze ooit weg doet dan ben je echt een Sinner :wink:

1 like

Mooi! Jammer dat je niet de blauwe gekocht hebt, dan had ik die over 12* dagen weer van je over kunnen nemen! :wink:

*schatting van gemiddelde duur bezit nieuwe aanwinst

4 likes

Zojuist een Sinnvolle bestelling gedaan, binnenkort in dit theater wederom een 857 UTC LH TESTAF etc. jaja, eerder gehad. Vind 'm gewoon mooi … :wink:

Goeie keus, mag er zijn! :heart_eyes:

5 likes