Sjaak

Vandaag een goede deal gemaakt met @Sjaak. Alles zoals het hoort!

1 like

@Stiggeltime voor mij het zelfde, leuk je even gesproken te hebben👍

1 like

Band verkocht aan @Sjaak, vlotte transactie en communicatie, zeker een aanrader!

Horloge verkocht aan @Sjaak. Aangename communicatie en razendsnelle betaling. Fijn zaken mee gedaan.

1 like

Vandaag afgesproken met @Sjaak in het midden van het land en daar horloges geruild. Prettig zaken doen met Sjaak. Vlotte communicatie en man van zijn woord :+1:

Veel plezier met de Seiko! :metal:

1 like

Ruildeal gemaakt met Sjaak. Een prettige communicatie en vlotte afhandeling maakt dat ik het een fijne deal heb gevonden!

Nogmaals dank @Sjaak

1 like

Seiko BFK van Sjaak overgenomen…kwam bomproof thuis, heel veel plakband gebruikt :+1:t2::grin:

Dank voor de leuke communicatie en snelle afhandeling en de BFK natuurlijk :ok_hand:t2::smiley:

1 like

Vandaag de Seiko Sun Prospex 023 met leren band overgenomen van Sjaak.
Dit met inruil van mijn Seiko Recraft.

Zeer hartelijk ontvangen, met een kopje koffie. De horloge verzameling van Sjaak bewonderd en zaken gedaan.
Heel erg blij met mijn nieuwe Seiko, in werkelijkheid nog veek mooier dan op de foto…

Dank Sjaak!

1 like

Onlangs een prettige deal gesloten met Sjaak. Fijne communicatie en ook snelle afhandeling!

Geniet van je nieuwe aanwinst :smile:

1 like

Leuke deal kunnen sluiten met @Sjaak. Heldere communicatie en alles ging heel vlot.

Bedankt :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Goede en snelle deal kunnen sluiten met @Sjaak.
Prima communicatie en goede afhandeling. Aanrader!

1 like

Een mooie band verkocht aan Sjaak. Goede communicatie en vlotte betaling, prettige transactie met @Sjaak!

1 like

Bandje gekocht van Sjaak66. Correct en snel geregeld!

Nogmaals dank

1 like

Bruut apparaat verkocht aan @Sjaak

Prettige communicatie en snel geregeld :ok_hand:t2:
Aanrader!!

Veel plezier met de SUN :+1:t2::smiley:

1 like

Horloge verkocht aan @Sjaak. goede communicatie en razendsnelle betaling. Aanrader :+1:

1 like

Horloge overgenomen van @Sjaak. Fijne communicatie, goede deal snel gesloten en het horloge snel ontvangen, volledig in de beschreven (top) staat! Dank Sjaak :+1:t2:

Ten slotte nog wel een opmerking over de verpakking: dat veroorzaakte toch wel wat irritatie, het ding was verpakt alsof het de derde Wereldoorlog moest overleven :rofl: Bij deze de een medaille hiervoor! :1st_place_medal:

2 likes

Dank voor de :1st_place_medal:
Ik verpak altijd hufterproof😜
Veel plezier met de Seiko👍

2 likes

Horloge geruild met Sjaak. Duidelijke en snelle communicatie, horloge precies zoals beschreven, en zeer snel verstuurd. Ook was de verpakking top. Bedankt Sjaak

1 like

Mooie Rios band ontvangen van Sjaak.nette prijs, goed verpakt, snel verzonden :+1:

Hans

1 like

Supersnelle verzending van het bandje en een sympathiek contact met verkoper @Sjaak!!
Bedankt en altijd weer!!!

1 like