Sjoepert´s bandenbende20-22mm

Net zoals velen heb ik de afgelopen tijd veel banden gekocht, en mijn bandenverzameling grondig doorgenomen om te kijken welke banden zeker wegkunnen. Voor info van een specifieke band, zie de beschrijving onder de foto´s.

Nagenoeg alle banden zijn in nieuwstaat. De genoemde prijzen zijn inclusief verzendkosten in een bubbelenvelop. Ophalen is mogelijk in Centrum Utrecht. Voor ieder bandje extra dat gekocht wordt mag er 2 euro van de totaalprijs af. Banden worden gewoonlijk binnen 1 dag verzonden. Voor verdere vragen of details over de banden kan er altijd een bericht gestuurd worden!

20mm:

Watchgecko brushed mesh van mooie kwaliteit in nieuwstaat, alleen kort uit het plastic gehaald. In totaal 15cm lang, in te korten tot 13cm: 20 euro

Staib Brushed mesh 20mm met dubbele vouwsluiting, prachtig afgewerkt. De beste kwaliteit mesh op de markt, nieuw boven de 200 euro. Recent overgenomen van een forumlid maar net te lang (17cm, in te korten tot 15cm). Zo goed als nieuwstaat. 75 euro

Grijzen leren band met contrasterend stiksel en geborstelde gesp, enkele keren gedragen op mijn Stowa: 15 euro

Donkerbruine leren band met geborstelde gesp, met een soort “vintage geoliede afwerking”. Enkele keren gedragen op mijn Stowa. 15 euro

Donkerblauwe leren band met geborstelde gesp, ongedragen. 15 euro

Morellato ongevoerde zwarte leren band zonder stiksel, gepolijste gesp. Nieuw gekocht maar nooit gebruikt: 10,-

CNS Nato, donkerblauw-wit-groen met gepolijste hardware, regelmatig gedragen op mijn Christopher Ward een flinke tijd terug. 5 euro

22mm:

Watchgecko brushed mesh van mooie kwaliteit in nieuwstaat, alleen kort uit het plastic gehaald. In totaal 15cm lang, in te korten tot 13cm: 20 euro

Watchgecko premium zwarte rubberen band met wit stiksel, mooi afgewerkte gesp met gepolijste en geborstelde delen. Half jaar geleden gekocht maar nooit gebruikt. 20 euro

Hirsch Accent Caoutchouc natuurrubberen band in off-white. Overgekocht van een forumlid maar niet meer door mij gedragen. Licht gebruikte staat, gepolijste gesp: 30 euro.

CNS bruine leren “liberty-stijl” band met geborstelde gesp, ongedragen: 7,50 euro

Ervaringen met mij zijn te vinden op Sjoepert
Het Sinn boek is niet inbegrepen :slight_smile:

1 like

Watchgecko 20mm mesh verkocht

1 like

Alle 3 de meshbanden en de CNS liberty band verkocht

Up voor de niet-meshbanden

De Grijze en donkerbruine leren banden zijn ook verkocht

1 like

Zwarte Morellato band ook verkocht. Nog beschikbaar:
-De 20mm donkerblauwe leren band
-De 20mm CNS NATO
-De 22mm Zuludiver rubberen band
-De 22mm Hirsch Caoutchouc band

Witte Hirsch verkocht

1 like

Deze vergeten, nog een upje voor de resterende banden

Up en naamswijziging van de advertentie op verzoek van een gewaardeerd forumlid :sunglasses: