Sjoepert's Bandenparade 20-22mm: OEM en merkbanden in mooie staat

Gezien ik enkele bandenadvertenties had, heb ik nu meerdere advertenties samengevoegd met nieuwe banden en lagere prijzen voor een grotere bandenparade!

Alle banden zijn van erg goede kwaliteit. De genoemde prijzen zijn inclusief verzendkosten in een bubbelenvelop. Ophalen is mogelijk in Centrum Utrecht. Voor ieder bandje extra dat gekocht wordt mag er 2 euro van de totaalprijs af. Banden worden gewoonlijk binnen 1 dag verzonden. Voor verdere vragen of details over de banden kan er altijd bericht gestuurd worden!

Foto van alles:

Banden 22mm:

Band 1: Geckota Top Grain vintage band, blauw, nieuw en ongedragen, geborstelde gesp: 17,50
Band 2: Geckota Top Grain vintage band, lichtbruin/zand, 1x gedragen, geborstelde gesp: 17,50

Band 3: Blauwe Hirsch trooper met wit stiksel zonder gesp (op eenvraag kan ik er een merkloze gesp bij zoeken), licht gedragen staat: 15,-
Band 4: Zodiac OEM caoutchouc off/white tropic band. Nieuw, zeer hoge kwaliteit met vaniliegeur en label: 25,-

20mm banden:

Band 5: Eulit perlon bruin, 1x gedragen, mooi gepolijste gesp. IMO de beste perlon op de markt: 10,-
Band 6: Eulit perlon zwart, enkele keren gedragen, mooi gepolijste gesp. Idem: 10,-

Band 7: Morellato zwart vegaleren band met wit stiksel, mooi geolied, Gepolijste gesp, absolute nieuwstaat: 10,-
Band 8: Hirsch Buffalo zwarte leren band. enkele keren gedragen, in zeer goede staat: 17,50

Band 9: MeisterSinger OEM Bruin leren band met lichtbruin stiksel en crocoprint (volgens mij geen echte krokodil), hooggepolijste Meistersinger gesp, enkele keren gedragen: 40,-
Band 10: Hirsch Merino, zeer soepele zwarte schapenleren band van hoge kwaliteit, enkele keren gedragen. Nieuwprijs 64 euro, mag hier weg voor: 25,-

Band 11: BOB handgemaakte bruin leren pilot-stijl band met lichtgroen stiksel, één keer gedragen. 25,-
Band 12: Rios bruine alligatorleren band met wit stiksel. In nette, licht gebruikte staat: 45,-

Band 13: ROWI gezandstraalde fixoflex band, 20mm aanzet aflopend naar 16mm. Nieuw in verpakking: 17,50
Band 14: ROWI gepolijste fixoflex band, 20mm aanzet aflopend naar 16mm. Nieuw in verpakking: 17,50

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Band nr. 1 verkocht

1 like

Upup

Band nr. 5 en 6 ook verkocht

Band nr. 7 verkocht

1 like

Up

Band 2 en 11 ook verkocht. Nog over: 3, 4, 8, 9, 10, 12, 13, 14

Uppert voor de nog beschikbare banden

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.