Sjoesbal

Snel een serieuze fijne deal met @Sjoesbal gemaakt!
Graag weer!!!

1 like

Deze week horloge gekocht van Patrick, helemaal top, zeker voor herhaling vatbaar.

Fijne deal met Patrick a.k.a. @Sjoesbal, die als service het horloge ook nog kwam brengen! In alle opzichten top en aanrader dus! :+1:

1 like

Aardige kerel die @Sjoesbal fijn contact en soepele betaling!

1 like

Voor de tweede keer afgesproken met @Sjoesbal. Leuke ruildeal gedaan. Zeker een aanrader. :metal:

Geweldige en snelle communicatie met @Sjoesbal.
Hij stuurde een stap op om eerst te testen of hij past, vervolgens pas het bedrag overgemaakt. Echt service! Mocht hij nog iets krijgen dat ik leuk vind, doe ik graag en met vertrouwen weer zaken!

1 like

Prima dealen met Patrick @Sjoesbal, serieus en doortastend, bedankt!

1 like

Vandaag een prima ruildeal gedaan met Patrick. Heldere communicatie en het horloge voldoet aan de verwachtingen. Aanrader!

1 like

Zulu diver overgenomen van Patrick, vlotte afhandeling en prettige communicatie. Aanrader!

1 like

Ook hier een mooie zuludiver binnen dankzij @Sjoesbal. En zoals vanouds alles weer top! Thnx Patrick! :+1::+1:

1 like

Na zeer vlotte communicatie een deal kunnen sluiten met @Sjoesbal. Erg content mee, gewoon goed.

2 likes

Leuk hoor zulke kopers. Geen gezeur over ruilen of bieden. Gewoon de koop doen en geen gezeur. Dit was de 2e keer wat ik al niet meer wist (ouderdom…) maar de 3e keer doe ik gerust weer. :+1: gouwe gozert.

1 like

@Sjoesbal is een fijne mens, correct over de hele lijn. Zonder twijfelen zaken mee doen!

1 like

Hamilton overgenomen van @Sjoesbal. Vlotte en vriendelijke communicatie.
Ook nog snel verzonden en horloge is in top staat!

Dank Patrick en graag tot een volgende keer!

1 like

Een mooie deal kunnen maken met @Sjoesbal.
Horloge was zoals omschreven en sneller in huis dan verwacht. Nogmaals bedankt! :ok_hand:t3:

1 like

Horloge overgenomen van @Sjoesbal. Alles volgens afspraak, uitstekend verpakt en horloge precies zoals omschreven. Zeker een aanrader!

1 like

Prettige deal met Patrick, vriendelijke en vlotte communicatie. Voor herhaling vatbaar, graag tot nog eens :+1:

1 like

Goed en snel zaken doen…aanrader dus.

1 like

Gisteren een tweetal horloges overgenomen van @Sjoesbal en dat werd zoals voorheen weer heel gezellig. Absoluut aan te raden. Weet veel van horloges en is fair met de prijs!

1 like

(ik ben er laat mee, nu pas gezien hoe belangrijk deze reputatie-kanalen zijn).
In Aug '17 een vlotte transactie gehad

1 like