Skw.net

Heeft iemand ervaring met de deze internetverkoper? Door de lage koers van de dollar zijn sommige horloges wel erg aantrekkelijk geprijsd, ondanks dat er nog BTW bijgeteld moet worden.

http://www.skw.net/index.php

De link opent niet, maar ik vermoed dat het www.skywatches.net is.

Kun je gerust kopen, Adrain Low is een van de vele leveranciers aan het Seiko en Citizen forum. Hij is ook erg actief op ebay onder "watches59"
Let even op de verzendkosten.

Google heeft wel een pagina van deze site, www.skw.net, in de cache van 2 nov. Toen bestond hij nog. Misschien heeft de site problemen of zijn ze aan het upgraden of zo.
Verder kan ik je niets over deze handelaar vertellen, helaas.

Groeten, Tom Vreeken.

Als het inderdaad skywatches.net is, of Adrian Low, dan kun je daar met een gerust hart zaken mee doen. Van hem heb ik al vaker iets van gekocht. Ik heb 'm later een vriend aangeraden, die er ook zeer tevreden over was.

Ik snap er niets van dat die site nu niet meer te bereiken is. Ik volg die site al maanden. Het is overigens niet skywatches. Deze site biedt (of bood blijkbaar) topmerken aan in dollars. Zoals IWC, Omega e.v.a.

Misschien is de site in onderhoud, misschien passen ze hun prijzen net wel aan. Ik heb geen idee.

Balen dat net nu ik deze vraag stel, de site onbereikbaar is.

ahhh, de site doet het weer!!!

En nu weer niet.

Allen,

Ik heb mijn horloge (Jean d’Eve Smara 2) bij skw.net gekocht en deze heb ik ook snel ontvangen. Deze was geheel als nieuw verpakt in folie en in box. Wel is het zo dat ik een probleem kreeg met dit horloge en dat ik bij mailen met hun gewoon geen reactie meer kreeg. Deze toko wordt gerunt door:
Linda Meyer - sales manager.

De service was dus nada. Via een omweg heb ik mijn horloge moeten laten maken buiten de 2 jaar garantie die ze aanbieden.

Groeten,

Rob