Sky dweller blauw

Hallo daar allemaal.

Gezien ik elke x weer de datejust koop en verkoop denk ik dat een blauwe sky dweller de betere optie is. Mooie blauwe plaat en de grootste fluted bezel die er is te krijgen :grin:
Hoewel ik van de jubilee ben denk ik dat de oyster veel mooier is. Maar kan alle 2

Dus opzoek naar een 326934 blauw full set zo jong mogelijk en als het kan een nieuwe.

Plaatje voor de duidelijke

18 likes

Niemand niks ???

Moet het een blauwe zijn? Kan wit ook?

Ja dat wel. Zat nog even over zwart te twijfelen maar die is wat saai.
Heb de witte ook live gezien en erg mooi

1 like

Ik weet er nog 1 zijn. Ik stuur even een bericht voor je :+1:

1 like

Top. Ben benieuwd

Ik stuur je een bericht

Niemand ??

Geduld raakt op

1 like

Staan er voldoende online dus begrijp het niet :wink:

Dat is dan wat er gebeurt als het nog langer duurt. Maar ik wil wel een 2021 hebben

Ik heb eerlijk gezegd niet de illusie dat er hier mensen zijn op het forum die je een dergelijk type model gunt voor een fijn prijsje… daar is de markt te hyped voor op dit moment. Dat liefhebbersgevoel is er al een paar jaar vanaf.

4 likes

Hey @Lucky-Luke , ik ben het wel Rocky eens… Denk niet dat je m hier 123 gaat vinden op HF , maar hou mn ogen en oren open!

1 like

Ik zit ook echt niet op een gunst te wachten. Maar als er iemand is die er vanaf wil krijgt ie bij mij nog altijd meer dan bij een handelaar.

Dat denk ik ook niet. En dan gaan we naar plan B wat ook prima is.

3 likes

Ja dat weten we inmiddels ook wel bij jou :wink: Ik hou het blauwe gedeelte af en toe ook een eens in de gaten en op een verloren 6 digit submariner na is het diep triest qua aanbod. Iedereen houdt z’n spulletjes angstvallig vast want oh wee als je de 5% stijging van die week/maand weer hebt gemist :joy: :joy:

Begin vd corona ellende was er paniek verkoop. Kijk nu eens :nerd_face:

Leuk dat je het zegt… ik keek net nog even naar je topic van de meteoriet :cowboy_hat_face:

Die was ook erg mooi. DD is wel 1 vd mooiste rolexen vindt ik persoonlijk.

Meteoriet DD zie je ook steeds minder.

Ik heb geprobeerd een rose meteoriet daytona te bestellen, maar met slechts 2 stuks kon deze betreffende AD dat niet doen. Hij had er 8 gevraagd/besteld.

Edit: niet in NL/BE voor de sherlocks :v:

1 like

Helemaal eens. Hiernaast denk ik ook dat weinig HF’ers een Sky-Dweller überhaupt hebben.

1 like