Slaaphorloge?

Nog een intieme vraag: stappen jullie met horloge in bed? Om te slapen!

Of gaat ie trouw op het nachtkastje? Terug in horloge doos? Of iets anders?

Bij mij verhuist ie van de linker- naar de rechterpols.

2 likes

Thuis slaap ik horlogeloos en gaat ie op de horlogeplank.
Als ik om wat voor reden dan ook waar dan ook slaap blijft ie op de man


1 like

:zBij mij blijft hij gewoon om de pols.:z

Op het kastje of in het kistje:D

Huh
 van de linker naar de rechterpols wanneer je naar bed gaat? Zo bouw je wel een goede gangreserve op. :smiley:
Maar eh die van mij gaat gewoon op het nachtkastje of in de doos.

4 likes

marnix_moed Schreef:

Bij mij verhuist ie van de linker- naar de
rechterpols.

Naar de diepere reden hierachter durf ik niet eens te vragen


:wink:

7 likes

Dat kan bij mij overal zijn, maar meestal beland hij op Ă©Ă©n van de treden van de trap. Niet echt een goede plaats


Op of in het nachtkastje. 's Nachts heb ik geen horloge nodig. Als ik (bijv. tijdens vakantie) niet thuis slaap, dan zit-ie 's nachts braaf aan de rechterpols.

Ik slaap altijd met een horloge.
En ik gebruik het ook, als de lume in orde is :z

Hahaha, om de gang reserve op te bouwen
 Ik zei nog expliciet voor tijdens het slapen. Niet de extra curriculaire activiteiten.

Ik doe het zodat het stukje huid om m’n linkerpols ’s nachts even een beetje kan ademen.

Ik doe hem af.

Mijn vriendin slaapt aan mijn linkerkant, en ik draag meestal redelijke brokken staal om mijn pols.
Gecombineerd met wat wild omdraaien in mijn slaap is dat een slechte combi.

2 likes

Ik heb een vast nacht/slaap horloge. Elke avond doe ik die om. Vind ik wel zo makkelijk.

marijn Schreef:

Ik heb een vast nacht/slaap horloge. Elke avond
doe ik die om. Vind ik wel zo makkelijk.

Verdomd ik heb nog geen “slaaphorloge” weer een excuus voor een nieuwe aanschaf. Briljant idee. (tu)

7 likes

Slaap geheel horlogeloos. Ben doorgaans bang ofwel mijn mede bedgenoot ofwel mijn horloge te beschadigen in mijn slaap, of een combinatie van beiden natuurlijk;)

Horloge ligt op het nachtkastje, de lume de andere kant op (was een “eis” van mijn vrouw 8-))

Zelf slaap ik horlogeloos.

Mijn vader echter heeft altijd een horloge om, dus ook bij het slapen; hij wil altijd kunnen zien hoe laat het is, zegt hij. Ik dacht, tot nu toe, dat dat een beetje zonderling was, en dat hij daar (wellicht?) enig in was. Ik zie nu dat er meer met die ‘afwijking’ zijn. En gezien m’n vader kun je er ook nog oud mee worden, en ik geloof ook niet dat het tot ‘huwelijkse problemen’ heeft geleid.

Ook ik heb soms een afwijking;
Nee ik heb hierin geen vast ritme, soms om, soms op n8kastje.

Ligt eraan welk horloge ik draag, werkhorloge altijd af, want die is te dik en niet altijd even schoon.
En als ik net gedouched af, omdat hij dan wat plakkeriger is.

Maar kan hem net zo goed af doen 's nachts, want hij heeft/geeft geen licht.
Enige minpuntje aan het horloge.

Mijn beste,

Tijdens mijn nachtrust draag ik meestal mijn Seiko SKX007.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Haha, als ik jullie posts zo lees, heb ik ook een soort van slaaphorloge. Draag meestal een automaat. Maar sinds ik van Jur z’n Marina Militare heb, draag ik deze nu met de zomerse dagen overdag. Om te voorkomen dat m’n automaatje stilvalt, draag ik em 's avonds en 's nachts.

Marijn, is dit voor jou ook zo. Of heb je bewust een slaaphorloge genomen? Misschien een Casio G-shock om je lady blauwe plekken te besparen?

Beste slaapdozen,
Zoals het dragen van een gsm in je linkerborstzak van je overhemd of polo slecht is voor je hart (straling), schijnt dit met je horloge 24 uur om je linkerpols ook niet goed te zijn.
Lach er maar mee, deskundigen hebben en vooral over de gsm al bewijzen van.
Slaap zacht
Guus