Slaaphorloge?

marnix_moed Schreef:

bikerplus Schreef:


Freddy schreef:
En met een 45mm om de pols en dan een stevige
vrijpartij…vrouwtje toch…

Rubbertje omheen doen?:smiley:

gr Ron

Euh, die G-shocks hebben dat al.
Ideale horloges voor allerhande sporten.

P.S. Pas op voor 't glas en metalen sluiting. Die kunnen nog wel eens koud zijn…

zou ik ook moeten doen dan krijgt mijn linkerpols ook eens rust. Maar hoe dan ook…ik kan mij niet voorstellen dat ik zonder mijn duiker m’n bed in duik. Mijn vriendin vindt het ook nog eens gezellig om naar mijn kerstboom (lume) te kijken om zo in te slapen.

X>X>X

In bed draag je toch niets?
:S

Echt wel!

gr Ron

Sommigen verklaren met voor gek. Gelukkig ben ik niet de enige gek op de wereld.
:stuck_out_tongue:

Leuk topic!

Horloges gaan altijd in hun doosjes en dan gaat er een nachtklokje om. :slight_smile:

Vroeg me af of er meer mensen waren die slapen met een horloge. Voor ik een topic begin, even checken en ja hoor. Een oude topic van ‘09 van @marnixmoed.

Ikzelf kan niet zonder horloge slapen. Voelt me naakt. Slaap altijd met horloge. Ik sta vanzelf op, heb haast geen wekker meer nodig. Slaap ik zonder horloge, dan slaap ik echt lang door. Horloge die ik er voor kies, is mij beater SKX009. Hoef ik geen zorgen te maken om krassen en zo.

1 like

Jeetje, een post van alweer bijna een decennium geleden…

Zelf zet Ik altijd een wekker. Meerdere zelfs wanneer het een belangrijke afspraak Is.

Ben benieuwd of je doorslaapt wanneer je horloge stil valt :crazy_face:
Of houdt je eigen Rikketik er dan ook mee op :dizzy_face:
:wink:

Lijkt me trouwens nog best tricky met een 7s26. Niet handopwindbaar, geen power reserve aanduiding… Kan maar 2 dingen betekenen: of je hebt em op een winder of hij wordt vaak gedragen.

Ik gebruik daarom meestal een solar of handopwinder. Dan zit het met de gangreserve tenminste in orde.

1 like

Ik heb mijn beater (Magrette Regattare chrono) dag en nacht om.
Andere horloges de ik heb niet want die kunnen niet zo goed tegen warmtewisselingen.

1 like

Als ik slaap heb ik natuurlijk geen horloge nodig, maar als ik tussen door wakker ben, vind ik het prettig om de tijd te kunnen zien. Geen zin om naar de wekker te kijken :grin: Daarom dit 35mm dameshorloge met tritium buisjes als vast nachthorloge. Prima afleesbaar & heerlijk dun:
ea54b5a4c5cc49a7ddd906c86a61d3520bdfd2fc_1_364x500

Vind hem overdag ook leuk, dus als ik lui ben, draag ik hem dan ook wel. Toch heerlijk om eens niets te hoeven bijzetten :wink:

1 like

Hoe krijg je krassen op je Seiko in bed?

2 likes

In bed gaat mijn horloge af, wel zo fijn voor mijn vriendin. Voorheen toen hield ik een horloge nog wel eens om, vooral als ik het net had, bondingsritueel? Tja, rare hobby… :joy:

2 likes

Mijn werk horloge gaat thuis meteen uit en die gaatbeneden op het tafeltje naast de bank.
In het weekend in de watchwinder in de kast.

Dan naar boven omkleden en haal de keus voor de rest van de dag uit de kluis.
Als ik naar bed ga gaat het horloge altijd terug de kluis in.
Dus ik slaap altijd zonder horloge.

2 likes

Toen ik alleen nog een superocean had ging hij nooit af. Zwemmen slapen oefeningen (militair) hij was24/7 om m’n pols.
Tegenwoordig vijgen de stalen horloges om (stalen bracelet. Mijn navitimer mer leren band gaat op het nachtkastje, daardoor verlengt de levensduur van de band behoorlijk!

2 likes

Ik weet het niet. Dat is nog nooit overkomen :grin:

Dat heb ik in begin wel meer problemen mee. Merkte dat ie paar minuten achterloopt, maar ik wind hem handmatig op door te draaien.

1 like

Slaap vrij bewegenlijk in bed en veeg soms de nachtkastje leeg :sweat_smile::sweat_smile:
Daarom plaats ik mijn bril niet meer op mijn nachtkastje

2 likes

Misschien dan beter om die bril op te houden.

OT
Hier geen horloge om tijdens het slapen.

2 likes

Mijn vriendin zou me uitlachen als ik een horloge in bed droeg, denk ik. Zij snapt niet eens waarom een mens meer dan één horloge nodig heeft :wink:

2 likes

Met horloge om de pols …

1 like

Hahaha een apart slaaphorloge…?! Af en toe heb ik wel mijn bedenkingen bij dit forum :joy:

1 like