Slotje - Bandenparade! 18 - 20 - 22 mm

Diverse banden die ik nauwelijks tot niet heb aangehad. Grijp je kans, want ze zijn een stuk duurder dan hier aangeboden.Zo goedkoop vind je ze nergens! ALLE prijzen zijn incl. verzenden in een bubbel envelop. Voorkeur gaan naar meerdere banden in 1 keer.

We beginnen met 20 mm

1. Wannahave Strap met mapje (nieuw), buckle bijgevoegd: EUR 40

2. Gemaakt door de Ko: Zwart leer met okergeel stiksel. Oorspronkelijk bedoeld voor mijn gele Sumo, maar ik vind de ruimte tussen het kast en band te groot. Buckle meegeleverd. Nieuw en ongedragen! EUR 25,-.

3. Dikke Meshband recente overgenomen en in gebruikte staat (niet door mij dus). Geschikt voor 17,5 - 18 cm pols. Indien je een kleinere pols hebt dan moet je de schakels verwijdren. EUR 25,-.

4. Zwarte Meshband: nieuwstaat (compleet met schakels). EUR 25,-.

5. Gemaakt door Mimoza: slangenlerenband zeer weinig gedragen, gezien ik niet de juiste combi hebt. Door buigen zie je de lichte barsten in het leer. Verder erg mooi. EUR 25,-.

6. Rubberenband, erg prettig en soupel. Inmiddels overgegaan op Obris banden, dus deze mag weg. Komt uit Dld (winkelprijs EUR 30) en mag weg voor EUR 15,-.

Voorkeur alles in 1 x weg! EUR 75 (!!!)

Nog meer 20 mm. Nr 1 is leer en nr 2 een Camo Zulu 3 - 6 Nato’s EUR 6.50 per stuk. Voorkeur gaat naar all-in deal: EUR 25 (!!!) Allemaal zo goed als nieuw!

Hieronder allemaal 22 mm: nr 8 is een Zulu. Prijs per stuk EUR 7,50. Nieuw en ongedragen. All-in-deal: EUR 22,-.

Oh ja … mijn vrouw houdt niet van Nato/Zulu, dus nog een paar 18 mm. Nr 11 is een Zulu en de rest Nato’s: allemaal ongedragen! Ook hier de voorkeur naar alles in 1 x weg: EUR 15 (!!!) Prijs per stuk EUR 5,50.

Neem je ALLES in 1 x af dan mag het zelfs weg voor EUR 125!!! De werkelijke waarde ligt dichtbij de EUR 300,-. Het moet niet gekker worden :joy:

Hierbij enkele foto’s van combinaties: horloges zijn NIET inbegrepen

[URL=http://s1351.photobucket.com/user/Gdoesburg/media/Seiko/DSC_0394_zpshol0nvch.jpg.html][/URL]

De limited Sun Monster wordt hier op HF binnenkort te koop aangeboden.

1 like

Nr 3. De Meshband is verkocht!

Doe gerust een serieus voorstel :wink:

Topic mag worden gesloten. Bedankt HF!

Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.