SLOTJE - ETERNA Kontiki met zomerse witte wijzerplaat

VINTAGE ETERNA-MATIC KONTIKI

Eterna-Matic Kontiki, kwaliteitshorloge, met box en alle papieren. Horloge is van 15 december 1992 dus 25 jaar oud. Met schroefkoon en originele stalen Eterna band zonder rek. Met extra schakeltjes, Geschroefde bodem, Prachtig hoog kunststof glaasjes met onderliggende loupe. Zo mooi, goed en compleet komt u ze zelden tegen.

Het lijstje:
Merk: Eterna-matic
Model: Kontiki 100m. Witte wijzerplaat. Opgelegde indices.
Diameter circa 36 mm zonder kroontje gemeten.
Technisch en visueel In bijzonder goede staat. Krasjes op de sluiting (zie foto)
Automaat met datumaanduiding
Met box, overdoos en alle papieren (Wempe)
Ik heb het horloge zo’n 2 jaar in mijn bezit. Onderhoud onbekend. Horloge loopt voortreffelijk.
Mijn prijs voor al dit moois is € 575,- plus eventueel kosten aangetekende verzending.

8 likes

Met dit fraaie weer maar eens omhoog met dit zomerse horloge.
25 jaar jong en met alles erbij en ook nog eens in bijzonder fraaie staat. Wie meldt zich?

1 like

Up. Merkwaardig genoeg is deze Eterna nog niet verkocht.

En nog maar eens naar boven met dit fraaie en goede horloge.

Een zondag upje

Welja, nog maar eens naar boven met deze fraaie vintage Kontiki

Verlaagd naar 495 euro. 25 jaar oud, compleet met alle bescheiden en in heel goede staat, waar vind je dat??!!
Bij mij dus.

Nog maar eens naar boven met deze echt fraaie en goede Kontiki.

1 like

en naar boven.

Geen wonder dat dit fraaie klokje nog niet is verkocht. De foto’s zijn ruk dus heb ik zojuist maar een betere foto gemaakt. Wie wordt de nieuwe gelukkige eigenaar?

3 likes

Up graag

Naar boven graag

3 likes

En ook naar boven met dit kwaliteits horloge.

Nog maar eens naar boven.

Wel ja, nog maar een keer naar boven. Vintage met alles erbij en nog niet verkocht?

Laatste upje vóór mijn geweldige vakantie van 3 weken naar USA.

1 like

Sluiten maar. Niet meer te koop.