Slotje graag : Omega Speedmaster MK2 co-axial chronograaf

Deze mag uit de collectie ! Goed een jaar jong, Januari 2017, nog in de garantie gedurende bijna 3 jaar.

Brutoprijs bij Omega € 5.200,- op dit moment. Deskdives op de verstelbare gesp en ook op de kast. Deze zijn niet hinderlijk zichtbaar maar bij bepaalde lichtval wel dus.
Referentienummer 327.10.43.50.06.001.
Diameter 42,4x 46,2 mm
Saffier glas
Omega Co-axial caliber 3330 uurwerk
Lugs 20 mm breed
100 meter waterdicht
52 uur gangreserve.
Stalen band met nieuwe verstelbare gesp welke zeer comfortabel is.
Compleet met omdoos, grote houten doos, 2 kaarten met houder, extra schakels, instructieboek, datumtool. Is gekocht in Duitsland bij Omega Dealer.

Reden verkoop is dat ik meer op de vintage modellen van Omega Speedmaster me wil richten.
Inruilvoorstellen dus vintage Speedmaster, in alle verschijningen waarbij opgemerkt is dat ik verschillende modellen al reeds heb. Maar titanium X33 generatie 1 of 2, mogelijk een Albatros of ook een F300/Megaquartz (198.0054 ?).

Ik wil bij verkopen zonder (in)ruil € 3.250 ontvangen, dit is een mooie prijs en niet onderhandelbaar.
Wilt je iets inruilen wat hierboven omschreven is of daarin past naar je denkt, is de vraagprijs € 3.650,-.

Horloge moet opgehaald worden wordt niet verzonden. Ik ben flexibel en kan ook wellicht je tegemoet rijden.

Dit is denk ik mijn eerste verkoop hier; bij fouten alvast mijn verontschuldiging.
Vragen via pb, ik hoor graag

8 likes

Up !

Up !

Up !

Ik heb interesse in vintage Speedmaster bijvoorbeeld caliber 321. Ik zie evt. voorstellen graag komen !

en up !

Niet de tijd van het jaar denk ik ! Up maar weer

En up !

Iemand blij gemaakt buiten het forum.
Mag op slot, HF bedankt voor de ruimte !