** Slotje graag** TK: Tudor BB Black 79230N (10/2017) inhouse T5602

Dames en heren,

Mijn eerste echte horloge: nu een paar maanden in bezit, maar ik wil meer, of anders, of meer crypo kopen. Geloof mij, dat gaat weer aantrekken! Ik kan niks anders zeggen dan dat het een prachtig horloge is. Hij draagt op mijn pols (19cm) perfect qua grootte. Soms bemerk ik dat ik een aantal minuten naar het horloge zit te staren: hij is werkelijk prachtig. Hoewel het mijn eerste échte horloge is en ik dus weinig vergelijkingsmateriaal heb, vind ik de afwerking subliem. Horloge is EU (Italy) geleverd en full-set.

Allereerst een opmerking: ik heb het horloge een keer ongelukkig gestoten waardoor de lume-pip is beschadigd. Ik heb een offerte opgevraagd bij S&C, kosten ongeveer €120. (Ik kan de mail doorsturen). Ik zelf ervaar er geen hinder aan, dus zal het zelf niet laten vervangen, maar ik neem dit uiteraard wel mee in de vraagprijs.

Het verplichte rijtje:

1. Merk: Tudor
  2. Referentie: 79230N
  3. Uurwerk: In-house movement T5602 met gangreserve van 70 uur!
  4. Leeftijd: oktober 2017
  5. Diameter: 41mm excl. kroon
  6. Wijzerplaat: zwart
  7. Inbegrepen: inclusief stalen band (uiteraard), nato-band (ongedragen) en alle schakels
  8. Fullset: Ja, inclusief garantiekaart en papieren, originele doos e.d. (er mist alleen een gebruikershandleiding, kom ik achter)
  9. Staat: 7/10 — Goed. Het horloge ziet er goed uit en heeft wat desk-dive krasjes op de band en een paar krasjes aan de zijkant van de lugs en bovenkant hiervan. Ik heb alles zo goed mogelijk en extreem mogelijk gefotografeerd, zodat je de daadwerkelijke schade kunt zien. Het saffierglas is verder onbeschadigd.

Te koop of te ruil? Beide is mogelijk.

Prijs is €2150 (normaal €2350, maar gezien de lumepip haal ik er €200 af: reparatiekosten zijn €120).
Ruil, geïnteresseerd in (niet te veel bijbetaling vanaf mijn kant, dan heb ik ruzie met m’n vrouw):
— Tudor Day Date
— Tudor Jumbo Datejust (of iets wat er op lijkt)
— Tudor Ranger (op staal)
— Rolex Datejust
— Omega Speedmaster Reduced of iets in die trant.
— Vintage chronograaf >50 jaar (min. 36mm)

Hij kan worden opgehaald in regio Groningen of verzekerd worden verstuurd.

Echt nogmaals, een prachtig horloge. De foto’s zeggen meer dan bovenstaande woorden:

14 likes

Bump!
Ruilen met een mooie hommage mag ook!

2 likes

Upperdepup!
Pricedrop naar €2100

2 likes

Te weinig leuke deals gehad. Hier mag wel een slotje op.

Een volgende keer dan maar!