SLOTJE INGERUILD Rolex datejust 16030 36mm blauwe plaat 1982 compleet prijsverlaging

Toch in de verkoop tegen de prijs die ik er zelf een half jaar geleden minus mijn inruil per saldo voor heb betaald. Merk toch dat ik meer een klik heb met een DJ met gladde basel en een Oyster band. Blauwe plaat. Indien u deze DJ bezit als complete set en in goede staat van onderhoud dan zou inruil mogelijk zijn. Ook inruil of ruil met een Rolex Oyster of Explorer 1 of airking met blauwe plaat en saffier glas gebouwd na het jaar 2000 behoren tot de inruil mogelijkheden.

Het rijtje aanwezig

Merk Rolex
Model Date just 16030
Diameter 36 mm ex kroon
Caliber 3035 september 2017 groot onderhoud gehad bon euro 700 hiervan aanwezig.
De DJ loopt bij mij + 2 sec per 24 uur.
Band Jubilee 16 schakels 2 schakels reserve geen rek band is gereviseerd door @ronaldo1
Verder bevindt de Rolex zich in zeer goede staat.
De lugs zijn dik en scherp.
binnen en buitendoos aanwezig
tag aanwezig
garantie papier aanwezig
Bouwjaar 1982
Daarnaast wordt er een zo goed als nieuwe blauwe Ko strap geleverd.
Vraagprijs 4250 euro.
Levering alleen face to face

cc4870baa46efcbb6ebf78d52c8d32e05bb7ebcd_1_690x474

22 likes

Vergeten te vermelden maximale pols omvang met de jubilee band is nu ongeveer 18 cm.indien nodig zijn extra schakels makkelijk verkrijgbaar.
Nog wat foto’s

(upload://2l2MoVdaJTqs1I0BN69XpCZmbuM.JPG)

4 likes

Te koop voor 4250 euro dit is ook ruil waarde voor een DJ met saffier glas Oyster band en gladde basel complete set met eventueel een kleine bijbetaling van mijn kant.

Vraagprijs 4250 euro.
Maar een goed bod wordt door mij ook overwogen.

UP
Een goed bod is welkom

Mijn mooie vintage Rolex DJ is nog te ruil tegen een Rolex DJ met gladde basel en Oyster band.
Of tegen een Rolex Oyster Perpetual met gladde basel en Oyster band of een Airking met bijbetaling van uw kant. Voor alle te ruilen sets gelt dat hetwel een complete set is en geen vintage horloge.
Natuurlijk is een goed bod op mijn Rolex ook nog steeds mogelijk.

4 likes

Prijsverlaging naar 4100 euro

Up

Ingeruild op een 116200

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.