Slotje: Mini bandenparade 20-22mm

Enkele banden die ik niet (meer) gebruik mogen naar een nieuwe eigenaar. Prijs is inclusief verzendkosten in een bubbelenvelop, Track&Trace is mogelijk, dan delen we de kosten van 4 euro. Ophalen is mogelijk in Eindhoven. Voor ieder bandje extra mag er 1,- van de totaalprijs af.

1: 20mm (maar draagt meer als een 21mm) Donkerbruine Kvarnsjö vintage van Cheapest Nato Straps, 1-2x gedragen op mijn Certina. Pushpins, wit stiksel, gepolijste gesp: 7,50

2: 20mm Donkerblauwe Hirsch Duke gedragen maar in vrij goede staat: 20,-

3: 20mm 2-piece zwarte nylon band met stalen gaten, 1x gedragen. Gepolijste gesp. 5,-

4: 22mm AVI-8 bruine gevoerde lichtbruine leren band, een paar weken gedragen, geborstelde gesp: 7,50

5: 22mm Grijze leren band van erg goede kwaliteit met zwarte backing, geborstelde gesp. Ongedragen (volgens mij) 20,-

Ik ben dit weekend in het buitenland, dus ik reageer maandag op pb’s van zaterdag en zondag

2 likes

Band nr. 5 gereserveerd

Band 3 verkocht, band 1 gereservered

Band 2 verkocht, alleen band 4 nu nog beschikbaar

Band 4 ook gereserveerd

1 tm 4 verkocht, radiostilte van de “koper” van band 5, dus band 5 weer beschikbaar

Deze mag op slot, band 5 gaat wel weer een andere keer terug in de verkoop.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.