Slotje: Ruil: vintage Omega de Ville

Ik heb hier een prachtige originele Omega met origineel glas en kroon. Zit ook een Omega doos bij die veel wordt gezocht. Alleen deze doos wordt op internet al voor flink geld aangeboden. Dit horloge is erg dun en staat door het subtiele gouden randje om de wijzerplaat zeer chique. De band is niet origineel maar slechts 2 maal gedragen. Gaat hier om de donkerblauwe band van de laatste foto’s, niet de egaal zwarte, deze is vervangen.
Ik draag dit horloge alleen op speciale gelegenheden vanwege het chique voorkomen. Helaas is dit niet vaak genoeg en wil ik iemand anders ervan laten genieten.
Ik zou het horloge graag ruilen tegen iets leuks. Bij interesse graag een PB.
Hieronder het vaste rijtje en wat foto’s:

het merk + het model
Omega De Ville 'Ile de France’
de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten)
33mm met 18 mm lug width
de leeftijd van het horloge
Vermoedelijk jaren 80
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires
Originele Omega doos is aanwezig. Of deze ook exact bij dit horloge hoort durf ik niet te bevestigen.
eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald
Ophalen omgeving 't Gooi of verzenden op kosten en risico koper
de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.)
Krasjes op de achterzijde maar verder in topconditie. Origineel glas en kroon! Uurwerk loopt als een zonnetje.
soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type)
Quartz
de vraagprijs
Ik zou het horloge graag ruilen tegen iets leuks. Doe maar een voorstel! Ik sta open voor nieuwe en vintage aanbiedingen. Eventueel iets bijleggen is voor mij geen probleem.

1 like

Upje voor het weekend

Uppp

Iemand nog iets leuks in de aanbieding voor deze prachtige Omega?

Nog een keertje omhoog. Doe een leuk aanbod!

Sta nog steeds open voor voorstellen!

schopje omhoog nog

Mag dicht. Is reeds elders verkocht.