Slotje: Seiko SQ Quartz 3003 Ref. 552568 1975 €125!

Goedemiddag,

Bij deze bied ik mijn Seiko Quartz aan voor de verkoop. Ik draag hem te weinig en er moet ruimte gemaakt worden in het kistje. Het horloge is van de vroege quartz serie van Seiko, de 3003 serie. Het horloge loopt goed en houdt de tijd prima, een paar seconden per maand afwijking. Hij is voorzien van de originele band (helemaal gereinigd).

Het rijtje:

Het merk + het model: Seiko SQ Quartz 3003 Ref. 552568.
De diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 33 mm. Draagt groter door de vierkante kastvorm.
De leeftijd van het horloge: Circa 43 jaar (1975).
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Geen doos of papieren.
Eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Aangetekende verzending van €8,60 of persoonlijke overdracht (de laatste optie heeft de voorkeur).
De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Weinig gebruikssporen (een aantal oppervlakkige krasjes), werkt zeer goed.
Soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het - type (maker + type): Vroeg Seiko Quartz uurwerk.
De vraagprijs (forumprijs): €150. Geen (in-)ruil s.v.p. Overdracht in persoon is inclusief een mok verse koffie.

Dan nu de foto’s:

Bedankt voor het kijken. Vragen, opmerkingen of voorstellen via PB s.v.p.

Priced to sell: €125. Up. :point_up:

4 likes

Prijs blijft hetzelfde, is al zeer scherp te noemen! Wel een upje. :point_up:t2:

UP! :point_up:

Up! :point_up:t2:

Aangeboden voor veiling. Graag een slotje @Jurgen.