SLOTJE: Sinn 103 St Diapal

Zit er al een hele tijd tegen aan te hikken, maar hij krijgt gewoonweg te weinig polstijd. Dat, plus het gegeven dat er eerst iets uit moet voordat ik wat anders ga kopen (en het jeukt nogal) heeft tot deze advertentie geleid.

Daarom: te koop, een Sinn 103 St Diapal. Dus niet een reguliere Sinn 103 St, die al fantastisch mooi is, maar een Sinn 103 St Diapal, met een grijze wijzerplaat met zwarte subdials. Dus een andere wijzerplaat dan de reguliere, plus een extra stukje techniek (Diapal, Ar-Dehumidifying Technology).

Hieronder het verplichte rijtje:
1.het merk + het model: Sinn 103 ST Diapal
2.de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 41mm, 17mm hoog, lug width van 20 mm
3.de leeftijd van het horloge: ongeveer 8 jaar.
4.aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: omdoos aanwezig, geen papieren of garantiepas.
5.eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: Sterke voorkeur voor persoonlijke overdracht, kan evt je een stuk tegenmoet rijden. Verzenden op kosten en risico koper.
6.de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): Goede, gedragen staat. Bij de lugs wel sporen van bandenwissel.
7.soort uurwerk (automaat, quartz, handopwinder, enz.) plus indien bekend het
type (maker + type): Gemodificeerde Valjoux 7750 GMT.
8. de vraagprijs: 1575 euro. Ruil is mogelijk tegen een Tudor 79220N of wellicht een Pelagos met bijbetaling van mijn kant. Ook overweeg ik een Sinn 903.

Het horloge komt op de stalen bracelet met extra schakels. Daarbij doe ik er ook een Sinn vouwsluiting bij en een leren band.

Voor meer info over het model: https://www.sinn.de/en/Modell/103_St_DIAPAL.htm

Hieronder de foto’s! Mocht je vragen hebben, let me know!

groet,
Bob

24 likes

Nieuwe week, upje en dus nieuwe ronde en kansen.

Inruil zoals gezegd beperkt. Maar wil ook inruil Squale 1521 (blue blasted) en enkele modellen van Halios Seaforth overwegen, uiteraard met cash up van jouw kant.

Daarnaast: Een goed bod zal ik altijd overwegen!

Cheers!
Bob

Weekend -up. Ook een ruil met bijv een Pellikaan Flying Dutchman II wordt gewaardeerd. Maar voorkeur voor cash.

Ik heb overigens nog wat foto’s gemaakt van de AR-indicator, met op de achtergrond een wit papier zodat je zelf kan zien wat de status is.

2 likes

upje

Wat misschien nog niet duidelijk was: Het gaat hier om een gemodificeerde Valjoux 7750 GMT, maar op sommige foto’s is dat niet te zien omdat ik die niet altijd gebruikte (en hij verscholen was onder de gewone urenwijzer). Hieronder een foto waarop hij wel te zien is (band is niet inbegrepen bij de deal).

Tevens enige en laatste pricedrop naar 1500 euro. Ruilwaarde blijft 1575 euro. Anders gaat ie naar het forum van de buren.

IMG_7311

5 likes

weekendup. Wie kan ik blij maken met deze prachtige Sinn, die je zelden in het wild tegen komt?

2 likes

En nog een up. Ruilvoorstellen worden serieus overwogen.

OHPF. Ruil met forumlid!

5 likes

En verkocht. Dank wederom HF voor dit mooie podium!

3 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.