Slotje: Squale 1545 20 Atmos Heritage (V2)

Deze mooie Squale mag het nest verlaten. Werkelijk schitterend horloge, gekocht in maart van dit jaar bij Gnomon Watches. Horloge loopt mooi op tijd en komt inclusief alle toebehoren. Let op: dit betreft de zgn. V2 van het horloge. Dat is de versie voor de huidige met de keramische bezel. De bezel op dit horloge is (naar ik vermoed) aluminium.

• Merk + het model: Squale 1545 20 Atmos Heritage (V2, non-ceramic bezel)
  • Diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 40mm
  • Leeftijd van het horloge: Maart 2018
  • Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, papieren, aankoopbewijs (van Gnomon Watches) en de extra schakels (nu afgesteld op een pols van 17cm omtrek).
  • Verzenden/Ophalen: Voorkeur voor ophalen. Verzenden tegen gangbare PostNL tarieven.
  • Conditie van het horloge: In nieuwstaat, met uitzondering van de gebruikelijke haarlijntjes en een krasje op de bezel (tussen 45-50).
  • Soort uurwerk: ETA 2824-2
  • Vraagprijs: 450 Euro (excl. evt. verzendkosten)

6 likes

Kerst-up!

1 like

Up! Prijs te hoog? Ik sta open voor een goed bod!

1 like

Up! En omdat het kerstbomenlicht best sfeervol is, maar het horloge misschien niet op z’n best laat zien, hierbij een paar verse wrist shots. Op de derde foto zie je het krasje tussen de 45-50 minuten op de bezel.

1 like

Nieuwjaars-up, de beste wensen allemaal!

Vol goede voornemens verlaag ik de vraagprijs naar 430 Euro, excl. eventuele verzendkosten.

Up!

Up!

Up!

1 like

Up, en een prijsaanpassing naar 420 Euro, excl. evt. verzending.

Up! Ik sta nog steeds open voor een goed bod!

Up!

En weer omhoog!

1 like

Wie maakt me los?!

Up - en een voorlopig laatste prijsaanpassing naar 400 Euro (excl. eventuele verzendkosten).

3 likes

Up!

Laatste keer up! Mocht er geen interesse zijn, dan blijft de Squale voorlopig nog even in de collectie.

N.a.v. een aantal berichtjes: ik heb geen interesse in een ruil. Mocht je de prijs te hoog vinden, dan sta ik altijd open voor een goed bod.

1 like

Deze mag op slot. De Squale blijft om de pols!

2 likes