SLOTJE SVP: Tissot Heritage Navigator chronometer met certificaat, limited edition

Dames en heren,

Onderstaand een byzonder model van een gerenommeerd merk.

Zeer fraai van uitvoering, niet klein waarschuw ik meteen (51 mm lug to lug en diameter 43 mm)

De bijgesloten linkjes voor prima verhaal en mooie beelden.

Eigen fotos hieronder, het horloge op die fotos is daadwerkelijk het horloge dat te koop is.
Meer fotos op verzoek.

Mijn polsmaat ca 18 cm

https://wornandwound.com/review/tissot-heritage-navigator-160th-anniversary-review/

merk + het model: Tissot Heritage Navigator 160 Anniversary

de diameter (van links naar rechts zonder de kroon mee gemeten): 43 mm, 10 mm hoog,

de leeftijd van het horloge: bijna 5 jaar; 22-12-3013
aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: originele doos plus papieren zoals op de fotos

eventuele verzendkosten of dat het alleen kan worden afgehaald: beide mogelijk, liefst face to face ivm inspectie ter plekke, omgeving Doetinchem, verzending 8,75 met track and trace volledig voor risico van koper. de waar wordt zeer goed verpakt , foto van pakket bij ter post gaan.

de conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.): het horloge is gedragen, maar ziet er ongedragen uit, de band is keurig en onbeschadigd.
Ik zelf heb het horloge een paar keer omgehad. De vorige eigenaar ken ik en staat bij dit HF te boek als zeer betrouwbaar en precies. Ook hij heeft voor zover ik weet het horloge nauwelijks gedragen.
Met de loupe zullen er krasjes te vinden zijn,…denk ik, op gesp ook. Nergens een duidelijke kras of buts, het glas is vrij van putjes en krassen, coating perfect en onaangetast.

soort uurwerk (automaat ) Chronometer grade ETA 2893-3 , zeer fraai en zichtbaar door doorkijk case back

de vraagprijs: 850 euro,
GEEN RUILVOORSTELLEN svp
Dit horloge wordt verkocht om euros in de la te krijgen.

Bij interesse een pb svp, indien we tot een deal kunnen komen wil ik die bekrachtigen met een telefoongesprek om afspraken en byzonderheden nogmaals door te nemen.

7 likes

Tsjonge jonge, dit is echt een mooie klok en dus eveneens een heel mooie prijs.
Reden genoeg om te reageren.
Beschouw bovenstaande foto als teaser,… er zijn er niet veel, er komen zeker geen meer bij: sla je slag

Bij de volgende update (indien nodig) foto van achterzijde van deze klok waarbij zichtbaar is hoe fraai het binnenwerk er uitziet

enjoy!!! en reageer !
:smiley:

2 likes

Meer foto’s voor de Tissot:

De vraag is een vraagprijs. Voorstellen doen mag natuurlijk

1 like

In deze decembermaand wordt elk bod getoetst alsof ik de :santa: ben.

Oh o o oooo, ho ho hoooo…

En nog een fotootje.

2 likes

Up met close up

2 likes

Veel mooi spul zo direct na de kerst op het forum.
Het zet de boel weer goed in beweging.
Focus op verbreding of verdieping, downsizing of uitbreiding…
Deze speciale klok verdient iig een plek in een verzameling van excoten.

Even afvinken:

Chronometer spec’s : yes
Limited number of watches : yes
Klasse Zwitser met bewezen kwaliteiten : yes
Heritage en uitvoering getrouw origineel : yes
Prachtige vormgeving : yes
Aparte klok, apart verhaal, geen 13indozijn : yes

Unieke kans om nu te kopen op forum : YES!!

PRIJSVERLAGING? yes
(50 euro van de vraagprijs af)

Prijs voorstellen welkom : Yes :grin:

6 likes

Gereserveerd voor een forumlid tot en met dinsdag 01 januari

6 likes

Toch weer beschikbaar gekomen en dus hoort deze advertentie van deze byzondere klok weer door iedereen bekeken te worden: zet maar onder de Favorieten. :grin:
Bekijk hem 10 x en maak dan een afspraak met me.

Prijs zal niet zo veel lager worden, onderhandelen altijd toegestaan.

BESTE WENSEN VOOR 19
DAT WE MAAR VEEL KIJKEN OP DE HORLOGES DIE WE HEBBEN.

3 likes

8️⃣0️⃣0️⃣ EURO

2 likes

Slotje svp.
Deze gaat weer een tijdje in de kast.

1 like