🔒 Slotje: Turtle Save The Ocean met CrafterBlue en Presidential 375 Euro incl aangetekend verzenden

Ik wil deze graag ruilen met een Solar Tuna SNE498 (en ook écht alleen voor deze!).
Het betreft een vorige maand aangeschafte Seiko Turtle. Er zit een Miltat Presidential bij met een nieuwe CrafterBlue zwart rubber. De originele Seiko rubber heb ik niet meer maar met de Miltat en CB heb je ook geen siliconen rubber meer nodig…
Alles compleet dus box garantie en zelfs factuur. Amper gedragen en de staat is dus navenant.
Als iemand spijt heeft van de aankoop van zijn SNE498 Golden Solar Tuna heeft hij nu mazzel… Turtle met Miltat en CB waren aanschaf rond de 590 euro…gesloten beurs mag, bijbetalen door jou ook :smirk:.

Te Koop full set voor 400 Euro.

10 likes

Er is niemand die deze wil ruilen met een Solar Tuna lijkt t. No prob, gewoon reguliere verkoop dan.
400 Euro klinkt naar dus ik maak er 375 euro van. Verzendkosten komen hier nog bij. En ja ik weet ook dat deze bij Mr Limited minder kost nieuw, maar deze is NL geleverd, met alle papieren en factuur, maar deze heeft voor 150 euro écht mooie banden bij, de Miltat Presidential en Crafter Blue. Ben je echt in één keer klaar.
Zo ziet deze er uit op de Crafter Blue:
9d0a4a19e09a811df31ceb1705150f7d317f9413_1_500x500

4 likes

Als de verzendkosten aangetekend je weerhouden, dan neem ik die voor mijn rekening!

Dus:

375 Euro incl aangetekend verzenden
Geen (in)ruil
En het is echt een vaste prijs.
En dit was gelijk de laatste up, leuren met een mooi horloge moet je niet doen.

9 likes

Er mag een slot op

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.