Sluiten Forum dezinvanluxe.nl

Geachte gebruikers,

sinds de opening van het forum is het een en ander veranderd. De intentie van mijn forum was de leemte die prikpagina vertoonde op sommige gebieden op te vullen. De reactie van Henrik hierop was het sneller openen van het forum wat hij op poten had staan. Al met al zijn er nu dus 2 fora met dezelfde insteek.

Ik denk dat mijn doel zo bereikt is. Ik zou graag zien dat we met zijn allen weer een hechte groep vormen op één van de twee fora. Dat het nu de mijne is die gesloten wordt heeft te maken met het feit dat het forum van Henrik gewoon veel bekender is. Ik voel me niet als een verliezer uit de bus komen; mijn doel is bereikt, ik vind het prima zo. Aan de crappy lay-out van dat andere forum moeten we maar wennen. Geintje hoor.

Aan de mensen die iets tegen Henrik persoonlijk hebben zou ik graag willen vragen om voor één keer de principes te laten varen en ook gewoon terug te komen.

Rest mij eigenlijk nog te zeggen dat het ik het forum nu sluit voor een weekje of wat. Ik kijk aan of iedereen zijn plekje kan vinden op horlogeforum.nl. Ik wacht ook jullie reacties graag af. Ik vond het erg gezellig hier, en allen bedankt voor jullie medewerking en posten!

Welkom!

Gerwin

PS Wellicht een idee om op www.dezinvanluxe.nl aan te geven dat deze tijdelijk is gesloten? Ik stond voor een dichte deur…;).

050509 Tikfoutje verwijderd. Gerwin.

het staat er nu op. Dank je!

Van een verliezer wil ik zeker niet spreken, ik denk dat zowel jij en Steef als Henrik prima werk hebben verzet, met als resultaat een verbeterd forum met daarop een hechte club van getikten.

Ruud

Dale, een beslissing waar (los van rationele redenen) ook een stukje moed voor nodig is: mijn bewondering daarvoor!

Sluit me helemaal bij KlaasJan aan.

Dale en Steef ook jullie hebben veel moeite gedaan om een forum op de benen te zetten.
Zoiets opzetten gaat niet een- twee- drie , er gaat echt veel tijd inzitten.
Ik vind het bewonderingswaardig dat jullie het nu opgeven,

Chapeau !

Groet
Marley

Beste Dale,

Erg groot en moedig van je, ik zie je niet als verliezer, ik denk eerder dat je juist heel duidelijk je punt hebt gemaakt. En zie eens wat dat teweeg heeft gebracht. Iedereen heeft in mijn ogen gewonnen.

Die crappey lay-out zal nog wel wat verbeteren maar niet veel. Daar zul je inderdaad aan moeten wennen, maar dat was je vroeger ook al :smiley:

Over wat je hier onder schreef:

Aan de mensen die iets tegen Henrik persoonlijk
hebben zou ik graag willen vragen om voor één keer
de principes te laten varen en ook gewoon terug te
komen.

Ik denk niet dat mensen hun principes moeten laten varen, en ik neem ook niemand iets kwalijk. Dus ik verbaas me over niemand die met je mee (terug) verhuisd.

Nogmaals, erg groot en moedig.
Henrik

Een beslissing waar er alleen maar winnaars zijn!

Hulde voor jou, want je trots opzij zetten is wat veel mensen vaak nalaten.

Veel plezier weer hier en ik zag dat je alweer heel actief op een aantal topics had gereageerd. “Ouderwets” gezellig!

Ja,

Leuk voor de ‘oude garde’…

Resultaat is dus dat we zijn opgescheept met een ‘half-watt’ forum met een lay-out en gebruiksvriendelijkheid waarvoor de term ‘crappy’ uitermate vleiend is.

Neem nu eens een écht nobele beslissing en plaats hier in samenwerking een forum conform het script van Dale in (als dat dan echt moet) de kleurtjes van Henrik… Komt het tóch nog goed!

tss

Welkom terug!

is dat zo ?

Steef verpest het nou niet, kom ook gewoon gezellig mee terug hier!

Voor de anderen:

het was puur mijn eigen beslissing. Steef is het er geloof ik nog niet helemaal mee eens. Komt wel (hoop ik?) toch steef?

Dale en Steef, ik heb bewondering voor jullie initiatief om een nieuw forum op te zetten, en ik een nog grotere bewondering voor het besluit om het forum weer te sluiten. Laten we wel zijn…Nederland is te klein (er zijn te weinig WIS’s) om twee fora zinvol te kunnen vullen.

Ik maakte me zeker zorgen over de toekomst van beide fora. Er wordt m.i. nog maar weinig gepost op beide fora.

Er is zeker geen sprake van winnaars of van verliezers onder de fora-beheeders, maar door jullie besluit om het forum van dezinvanluxe.nl te laten vervallen zijn alle WIS’ers in Nederland wel winnaar geworden, en dat zijn we met z;n allen!!!.

Ik denk gewoon dat 1 nederlandstalig horlogeforum genoeg is. Over de lay-out en bedieningsgemak zal altijd gediskussieerd worden. (Ikzelf kan ook nog maar moeilijk wennen aan dit forum), maar dat komt met de tijd wel.

Ik denk tevens dat Henrik een goede forumvader is, ik denk dat we met z’n allen onderschatten welke werkzaamheden (onbetaald) gepaard gaan met het beheren van een forum.

Laat het posten weer beginnen…En een pittige discussie op z’n tijd is prima, als iedereen elkaar in z’n waarde laat kan dit forum weer een plek worden waar het heerlijk “thuiskomen” is.

gr,
Hans Mennink

Als het aan mij had gelegen zou het forum niet gesloten worden…

over die werkzaamheden kan ik het roerend eens zijn. Ik snap nu ook de moeilijkheden die henrik soms tegenkomt na een tijdje zelf beheerder zijn veel beter. Het is een keuze; wil je een soms wat provocatieve/ beledigende/ lullige post verwijderen om de sfeer goed te houden, of laat je hem staan in het kader van vrijheid van meningsuiting? Dat zijn echt wel moeilijke keuzes die je dan soms moet maken!

Dat had ik je geloof ik al een ‘voorspeld’ Dale ;). Modereren is moeilijk!

Daarmee veel respect voor zowel jou persoontje als voor Henrik!

1 like

Het wordt er niet duidelijker op…

Gister hebben jullie het erover dat je sponsors zoekt of donaties, zijn er initiatieven om geld bij elkaar te krijgen voor de extra opslagruimte. Er wordt zelfs nagedacht over een tripje ergens naartoe…

Nu vandaag opeens schijnt dit forum wel te voldoen aan alle eisen (wat eerst constant werd afgezeken). Ik kijk hier al een lange tijd mee, maar het voelt net aan alsof je op gekreukt papier zit te schrijven in plaats van nieuw papier met lijntjes (dezinvanluxe).

Overigens is de beslissing geheel aan jullie (Steef niet lees ik net). En ik wil ook niet niet afgeven op dit forum aangezien hier veel kennis/informatie aanwezig is met zo te zien een leuke groep mensen maar ik snap die ommezwaai in 1 dag niet van dezinvanluxe…

slaat de spijker op z’n kop !

Het is geen ommezwaai in één dag, ik heb hier al vaker over gedacht. Zoals vaker gezegd hier is er echter wel wat lef voor nodig, want natuurlijk krijg ik weer een aantal mensen over me heen die het niet snappen. Het was min of meer wachten totdat de beslissing genomen zou worden.

Wat je zegt over die sponsors kan ik moeilijk weerleggen, maar dat bandbreedte-tekort kwam ook maar zo even op mijn bord en ik moest gewoon aan opties gaan denken om dat op te lossen. Het is zo dat deze samenloop een beetje vreemd oogt. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Nou ik hoop dat we het hier met zijn allen gewoon weer gezellig krijgen!

En dat tripje komt er hoe dan ook nogwel hoor!