Sluiten Forum dezinvanluxe.nl

Spijkers sla je maar bij TIEN®…

Als je echt spijkers met koppen wilt slaan, maak dan Henrik moderator op dezinvanluxe en host het hele verhaal hier of link vanaf hier door. Iedereen tevreden toch.

Mooie metafoor met dat gekreukeld papier. Alleen schrijf je er dan op met een ganzeveer!

jeroen,

deze lay-out frustreert mij zelf ook een beetje, vooral als je net een beetje gewend begint te raken aan de phpbb layout. Maar ja, dit is een keuze van Henrik, welke hij neem ik aan weloverwogen heeft genomen.

Ik bedoelde met dat papier dus de lay-out en geen moderator (Henrik). Het lijkt mij dat de forum lay-out van dezinvanluxe gewoon beter is…

Als je de mensen/kennis/Henrik en de lay-out/stijl van dezinvanluxe kan samensmelten dan is het de perfecte combinatie…

Als dat tripje nog doorgaat dan ben ik tevree :smiley:

Leuk, weer één grote famillie getikten.

hoi dale

in het verleden heb ik mij wel eens sceptisch geuit over je eigen forum (en van steef) en de manier waarop het tot stand gekomen is. door deze grootmoedige daad neem je echter elke twijfel weg en slik ik mijn woorden gelijk weer in

het mooiste zou zijn als jij en steef met henrik rond de tafel zouden gaan zitten en alle positieve reacties van beide fora samensmelt tot een nog beter huidig forum en dat we daarna deze turbulente periode (het lijkt wel een huwelijk) achter ons kunnen laten

vr gr mike

Als het aan mij had gelegen, ook niet.

Henrik: zou het misschien mogelijk zijn om een ander forum-programma te installen?

Dit is toch gewoon achterhaald…

Gelieve niet hier weer een hele discussie over de look-and-feel van dit forum…

Gerwin

jawel hoor

Discussieren is vrij héur

Dat weet ik Jaap-Wim, maar Henrik is zo druk geweest met het forum aanpassen aan de wensen van iedereen. Nu gaan er opeens, nou ja opeens; dit was te voorzien, stemmen op om het wéér anders te doen. Hoe lang moeten we hier dan over discuseren?! Ik spreek voor mijzelf wanneer ik zeg dat het nu wel zo’n beetje is uitgekristalliseerd en dat alle voorstellen ter verbetering door Henrik zullen worden beoordeeld, daar is geen discussie over.

Ik merk bij mijzelf dat ik een beetje kriebelig wordt. Ik zal daarom met ingang van heden zo min mogelijk reageren op posting over de uiterlijke stijl van het forum.

Gerwin

.

Twee dagen is het goed gegaan, er werd weer over horloges gepraat.
Ik hoop niet dat de hele ellende weer van voorafaan begint met het hoe en waarom, het wel of niet, het dit en dat, het zus of zo.

Zolang er mensen zijn zullen er verschillende meningen bestaan. Je kunt het gewoon niet iedereen naar zijn/haar zin maken.
Laten we dit toch gewoon akzepteren en niet doordrammen over iets wat al lang en breed is doorgekaut.

Door de ervaring met dit nieuwe forum worden er langzaam dingen uitgekristalliseerd die eventueel veranderd kunnen gaan worden. Moet het allemaal in een dag of in een week?. Geef het forum toch gewoon eens de kans normaal te funktioneren,

Marley

Jack Spijkerman slaat ook geen spijkers meer bij de Vara jongens.

mvg joris

daar gaan we weer!! bla bla bla

goei er liever wat nieuwe aanwinsten op

mvg joris

Thank you Marley!
Ik vind het heerlijk om veel te lezen over horloges.
Samen met andere liefhebbers!
Het maakt mij niets uit hoe het eruit ziet, het gaat om de informatie, weetjes en de gezelligheid!
Dingen als het is weer woensdag mis ik heel erg!
Dus AUB laten we het gewoon hebben over horloges!

Henrico

Helemaal met je eens Henrico :slight_smile:

Groot gelijk marley laten we a.u.b. weer over horloges gaan lullen i.p.v. over de lay out van de diverse fora.

Discussie gesloten, de zin van luxe is weer open