Sluiten - Titanium Automaat 39,- euro

Te koop Een Boccia Titanium herenhorloge met myota uurwerk en leren bandje. Mag weg omdat ik hem te weinig draag en een beetje ruimte wil creëren voor andere horloges. Horloge is in goede staat heeft wel aantal krassen.

Merk en model: Boccia 3574-01
Diameter: 40mm
Leeftijd: 3 jaar
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen originele doos en papieren meer
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden, heb voorkeur dit te verzenden (komen dan wel verzendkosten bij.
Conditie (krassen, werking etc): uurwerk is in goede staat. Heeft wel wat krassen op de kast zelf, het glas is vrij van krassen.
Soort uurwerk en kaliber: Myota
Vraagprijs: 55 euro
Hierna volgen een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Omhoog en naar 50 euro.

Laatste prijsverlaging 45 euro excl verzenden. :slight_smile:

1 like

Omhoog 40 euro

1 like

Omhoog 39 euro, ga niet lager dan dit

1 like

39 incl verzenden. Laatste keer omhoog anders gaat hij gewoon weer terug in de bak bij alle andere klokjes

1 like

Geen koper gevonden. Deze advertentie mag gesloten worden. Ik hou dit horloge in mijn collectie.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.