Sluiting topics Van Gelder, Kestens en Brunott

De discussies over Van Gelder, Kestens en juweliers in Rotterdam wat uiteindelijk in meer of mindere mate over Brunott ging zijn gesloten. Waarom?

Omdat de eigenaren van alle 3 deze zaken (in meer en mindere mate trouwens) niet begrijpen wat de bedoeling van dit forum is. Ik ben door alle 3 de partijen direct of indirect benadert. De een met vragen hoe met een en ander om te gaan (wat overigens heel verstandig was), de ander wil informatie omtrent gebruikers ivm te nemen stappen en ga zo maar door.

Heren, een forum is een “publieke ruimte” op internet waar iedereen mag zeggen wat hij of zij wil. Dat is niet altijd prettig maar het is wel zo. Iemand heeft daar dus ook vrijheid van meningsuiting, in ieder geval totdat hij of zij de grens van de redelijkheid overschrijdt. En ik moet bepalen waar die grens ligt als beheerder van dit forum…

Die grens is bereikt, de discussies zijn gesloten. Niet vanuit oogpunt van “censuur” maar puur omdat de bezoekers niets meer aan de (onderlinge) discussies over uw bedrijven hebben. Verwijderen zal ik ze echter niet en emailadressen krijgt u al helemaal niet.

Deze post is overigens geen uitnodiging om er verder over te discussieren. Maar mocht u het er niet mee eens zijn weet u mij per pb te vinden.