Smiths Commando PRS-47 (zwarte dial)

Te koop:
Merk en model: Smiths Commando PRS-47
Diameter: 36mm (draagt groter door stevige kast en brede oyster/rivited band)
Leeftijd: maart 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2024
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: Compleet met Smiths travelcase en originele papieren.
Verzendkosten of afgehaald: In overleg.
Conditie (krassen, werking etc): In gebruikte goede staat en loopt erg netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota xxxx
Vaste prijs: €440

Let op, dit is de eerste generatie Commando van Smiths met een zwarte wijzerplaat en prachtige oversized wijzers (afleesbaarheid :ok_hand:t3:) De opvolgende versie heeft een (tropic) bruine wijzerplaat en kleinere wijzers. Het is maar net wat je beter vindt, of meer recht vindt doen aan de oorspronkelijke Rolex Oyster Commando.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

28 likes

Commando up!

4 likes

Commando op soepel leer, up!

Fieldwatch op en top met 10 atm w.r., saffierglas en goede lume :ok_hand:t3:

16 likes

Up!

1 like

Up! De grote wijzers zijn echt cool :ok_hand:t3:

Up, voor een liefhebbersforum lijkt de animo wat beperkt voor deze topper :slightly_smiling_face:

Up; vette lume, plaatjes op verzoek :slightly_smiling_face:

1 like

Up; Wordt te weinig gedragen en zonde om in de horlogedoos te blijven liggen. Al vermeldt dat het een “ID guy” versie is? Bij deze en inclusief een lumeshot.

6 likes