SOLD: 1969 Omega Dynamic ref. 166.039 cal. 565 vintage automatic

Mooie Dynamic in de aanbieding in zeldzame, vroege (28mio serial) configuratie met sunburst two-tone ‘arabic numerals’ wijzerplaat en lumedots ipv streepjes. Ik heb zelf nog maar enkele exemplaren in deze configuratie gezien.

Volstalen kast nooit gepolijst of bijgewerkt. Factory sunburst mooi zichtbaar. Deze ref heeft een gepolijste sunburst afwerking ipv de meer voorkomende brushed sunburst. Lichte krasjes, maar niets wat echt opvalt of stoort. De kroon is het originele Omega gesigneerd exemplaar. Het glaasje is een nieuw geinstalleerd origineel Omega exemplaar specifiek voor deze referentie, mét Omega logootje in het midden gegraveerd. De kast meet een 41mm zonder kroon. Wijzerplaatje met enkele lichte tekentjes des tijds. Tritium in wijzers en op de dial mooi egaal verkleurd.

In dit prachtige horloge tikt één van de beste automatische Omega werkjes ooit geproduceerd; caliber 565. Het werkje is net terug uit service. Het werd volledig uit elkaar gehaald, geolied, en afgeregeld. Ook zijn er onderdelen vervangen. Het uurwerk loopt perfect en houdt goed de tijd. Verstellen via de kroon loopt perfect.
Het horloge komt op de originele Omega volstalen bracelet. Past voor polsen tussen 17 en 20cm ongeveer. Er kunnen nog wat schakels uit. Net ultrasoon gereinigd.

Specificaties
•Conditie: mooie vintage staat met enkel lichte gebruikssporen;
•Uurwerk: Inhouse automatic cal. Omega 565;
•Kast: volstalen kast;
•Dimensies: ongeveer 41mm exclusief kroon;
•Strap/bracelet: originele Omega bracelet;
•Service: net terug van volledige service, werkt perfect.

Ik vraag 570 EUR exclusief afhandeling. Geen ruilvoorstellen.
Ik heb heel wat feedback hier, op ebay, en op diverse andere plaatsen. Ik woon in Belgie. Alle verzendingen worden heel nauwgezet ingepakt. Ophalen/bezichtigen is natuurlijk ook altijd mogelijk.

14 likes

Deze klatser is er nog!

2 likes

Belangstelling, maar nog geen deal. 50 euro eraf, sla je slag aan 520 euro.

1 like

On Hold voor een forumcollega.

1 like

Verkocht!

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.