[SOLD] Handmade 20mm straps

Two Stitch Coal

Geweldig mooie kalfslederen band van Ivan & co uit Servië. Deze handgemaakte bandjes
worden alleen maar mooier naarmate ze ouder worden. Gekocht voor een GS die ik een week
heb gehad. Geheel nieuw en ongedragen, slechts eenmalig gepast.
Afmetingen: ><20mm <>110/70. Komt met bijbehorende enveloppe.
45 euro inclusief verzenden.

Erika’s Original MN Swick

Badass MN strap ontstaan uit de samenwerking met een marineclubje van de Yanken die special operations capable zijn. Verhaaltje staat hier. Deze heb ik enkele keren gedragen op een Damasko die vertrokken is, zodoende is deze nog zo goed als nieuw. Afmetingen: ><20mm <>17cm. De 17cm is marginaal door de ruime verstelmogelijkheid, maar ik heb hem besteld op 17cm. Komt met de welbekende envelop en het kaartje van Erika. 55 euro inclusief verzenden.

Clover Straps Marpat blue

Op mijn verzoek handgemaakt in Kroatië door Patrik. Geweldig coole en kwalitatieve canvas band met het MARPAT camo patroon. De zijkanten zijn niet gelijmd, waardoor deze van na verloop van tijd wat “rugged” zijkanten gaat krijgen. Deze heb ik slechts een keer gedragen, maar ziet er nog als nieuw uit.
Afmetingen: ><20mm <>110/70. Komt met de clover hanger en bijbehorende enveloppe.
50 euro inclusief verzending.

Seiko Chopsticks

Of je nu een ninja bent, of Seiko gimmicks spaart, of gewoon met houten stokjes kunt knagen, dan is dit wellicht wat voor jou. Normaal moet je er een GS voor kopen, maar nu komt dit voor 10 euro inclusief verzenden jouw kant op.

Vragen, opmerkingen of relatieadvies graag via een PB. De in de advertentie vermelde informatie is zo volledig en secuur mogelijk, zet-en drukfouten voorbehouden. Extra informatie en meer foto’s zijn altijd verkrijgbaar. Dit is een privéverkoop, derhalve geen garantie of terugname. Eventuele verzending is altijd op risico van de koper. Voldoende referenties aanwezig in het groene deel. Ciao! :v:

15 likes

We hebben een ninja op het forum en iemand die gaat shinen met een
special operations capable strap!

ninja

Dus alleen de TwoStitch en Clover nog beschikbaar :facepunch:

7 likes

Hoi Lucas,

Dank je!

Dit betekent dat de stokjes allang weg zijn. Tip: niet reageren onder advertenties. Dat mag niet volgens de forumregels, gaan er weer forumleden bijdehand reageren en worden de moderators weer teleurgesteld in ons.

Ik mag het wel. Want alleen de Cloverstrap is nog beschikbaar en nu met nog meer afschrijving en alleen dit weekend voor 45 euro.

Groetjes, Dennis

7 likes

Up voor de Clover MARPAT :parasol_on_ground:

Mag op slot. De Clover is niet verkocht,maar komt tzt terug in een ander bandjestopic.