SOLD: Omega Constellation Day Date Automatic Chronometer Officially Certified Cal. 751 Ref. 168.041

Goedemiddag,

Bij deze bied ik mijn Omega Constellation Day Date Automatic Chronometer Officially Certified Cal. 751 Ref. 168.041 aan. Ik heb wat anders op het oog en daar moet deze plaats voor maken. Het horloge heeft in September 2018 volledig onderhoud gehad. De Omega loopt zeer goed en houdt prima de tijd, mede dankzij het chronometer gecertificeerde uurwerk. De bezel is van 18 Kt. witgoud vervaardigd. Het glaasje is van plexiglas en is in het midden voorzien van het Omega logo. Het horloge komt op de originele Omega stalen band. Er zit wat rek op de band, extra schakel(s) zijn aanwezig. Op de wijzerplaat bevinden zich enkele krasjes. De dag en datum wissel gaat soepel en netjes. Het horloge is nooit gepolijst. Op de kast, het draaideksel, de stalen band en de sluiting zitten enkele swirls en gebruikssporen die overeenkomen met de leeftijd van het horloge. Het horloge komt uit de late jaren 60, te weten tussen 1967 en 1970. Dit is een zeer zeldzaam model, waarvan er zelden exemplaren worden aangeboden.

Merk: Omega.
Model: Constellation.
Leeftijd: Circa 50 jaar.
Bijzonderheden van dit model: Onyx insert witgouden indices, witgouden bezel, witgouden applied Omega logo, witgouden datumvenster, tritium gevulde wijzers en lume plots, stalen schroefdeksel, originele kroon, originele bracelet, originele sluiting.
Diameter (zonder de kroon meegemeten): 36 mm.
Uurwerk: Omega 751 Chronometer Officially Certified.
Conditie: zeer goed, kleine leeftijdsgebonden gebruikssporen.
Ophalen of verzenden: Beide is mogelijk. Verzending (aangetekend) op kosten en risico van de koper.
Vraagprijs: €800.

Foto’s (zelf gemaakt):

Foto uurwerk (niet door mij gemaakt):

12 likes

Up. :point_up:

1 like

Gereserveerd voor een forumlid! :+1:

1 like

Verkocht aan een forumlid! :+1: Slotje graag. @Jurgen