Sold. Oris Artelier Small Second Pointer Day

was onderdeel van een ruildeal, maar ik heb deze Oris reeds eerder gehad en weggedaan, helaas totaal niet mijn ding. Daarom nu Te Koop:

Merk en model: Oris Artelier Small Second Pointer Day
Diameter: 44 mm
Leeftijd: 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: doos en boekjes. Garantiekaart zat erbij meen ik me te herinneren maar kan ik niet vinden.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): in prima staat. Inclusief originele gesp en band.
Soort uurwerk en kaliber: Oris 645 (ETA 2836-2)
Vraagprijs: 800 eur
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Up

1 like

Up, prijs meteen naar 750, want hij mag echt weg.

1 like

Up. Iemand een redelijk bod of (ruil)suggestie cash up of down mogelijk? Kijk eens wat een mooi horloge!

1 like

En up it goes

Up maar weer

Omhoog voor deze prachtige Oris!

Up, prijs naar 725 eur met pijn in mijn hart

Up

1 like

Up voor deze beauty. Doe me een redelijk bod en who knows?

Omhoog voor het weekend. Wie gaat er deze zaterdagavond shinen met dit horloge om de pols bij een goed glas wijn en lekkere steak in een goed restaurant o wacht

Up

1 like

Up. Iemand een eerlijk bod in cash of ruilvoorstel?

Up. 700 euro voor deze prachtige Oris. Nergens goedkoper in deze geweldige staat.

1 like

Up. Een paar marktplaatsachtige biedingen ontvangen, maar het horloge gaat niet weg voor een spotprijs. Heb je een eerlijk bod, let me know.

2 likes

Up

Verkocht, slotje graag