[Sold] Oris Chronoris

Daar is hij weer! Twijfel alom, maar als ik er een uit de kist moet kiezen, dan mag deze plaats maken voor een duikert. Ik word soms zo moe van mezelf :expressionless:

Merk & Model: Oris Chronoris (2017)
Leeftijd: Oktober 2017, volop in de garantie
Diameter: 39mm
Uurwerk: Sellita SW200
Lugwidth: 19mm
Staat: De band is in nieuwstaat, alleen gespsporen aanwezig van het passen. Dit komt de leersoort, en had je na 1 minuut dragen ook al gehad. Kleine wisselsporen op de achterzijde van de lugs. Kleine veegjes op de sunburst finish tussen de 12-1, alleen zichtbaar in het juiste licht. Wel aanwezig dus volledigheidshalve het vermelden waard. Buiten deze zaken om, is hij in een zeer nette staat zoals op de foto’s.
Toebehoren: Full set, als je een kleine pols hebt doe ik de zwarte vintage Ko erbij.
Levering: F2F regio Eindhoven of verzekerde verzending op risico van de koper inbegrepen.
Wat is de bodemprijs: 875 euro, inruil heeft bijzonder weinig kans.

Vragen, opmerkingen of donaties graag via een PB. De in de advertentie vermelde informatie is zo volledig en secuur mogelijk, zet-en drukfouten voorbehouden. Extra informatie en meer foto’s zijn altijd verkrijgbaar. Dit is een privéverkoop, derhalve geen garantie of terugname. Eventuele verzending is altijd op risico van de koper. Ciao! :v:

20 likes

Up! Elk (inruil)voorstel word serieus overwogen, maar wees niet verdrietig als ik niet hap. Het ligt aan mij, niet aan jou… :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Vanmiddag gemaakt, in rauw daglicht zonder bewerkte insta-shit pics of andere ongein.

Ik heb geprobeerd deze diepe krassen zo goed mogelijk te fotograferen, wat best lastig is op zo’n afgeragde klok. Het is duidelijk te zien dat ik in een glasbak heb zitten knikkeren. :smile:

10 likes

Up.

3 likes

OHPF voor een welbekend forumlid :smile:

6 likes

Zat eens door mijn oude topics te bladeren…

@Jur deze is al een heeeele tijd weg.

Kan in het archief.

2 likes

:joy:

2 likes