Sold: Prachtige Tudor Pelagos LHD

Prachtig horloge maar ik merk dat ik vooral de DA46 pak als ik toolwatch om doe. Ik weet het, totaal niet te vergelijken maar het maakt wel dat ik mijn Tudor te koop wil aanbieden.

Begin van dit jaar via dit forum geruild (tegen een Damasko :joy:). Is echt in superconditie. Rubberband is echt gloednieuw en de titaniumband is wellicht een keer gedragen. Voor zover ik weet is die nog mint. Zal die morgen even van zolder halen. Heb hem zelf niet gedragen (alleen op Isofrane en kevlar band, staat ook top)

Kast meet een prachtige 42mm en is in supernette staat. Paar lichte haarlijntjes op de bodem maar die komen er onherroepelijk op en zie je toch niet bij t dragen. Voor de rest is het horloge echt superstrak.

Het uurwerk loopt snaarstrak en de gangreserve van 70 uur is echt prettig. Je kunt m makkelijk 2 dagen wegleggen en hij loopt nog steeds. De roulettedatum is ook gaaf. Mijn eigen voorkeur is de rode datum.

Horloge is van medio 2017 uit mijn hoofd. De papieren liggen in de kluis en kan daar volgende week pas bij. Vanzelfsprekend is ie compleet met alle dozen, boekjes en papieren. Doe er ook nog een mooie Tudor catalogus van Basel bij.

Prijs is een scherpe 2.850 EUR. In een ruil ben ik in principe niet op zoek, maar ik laat mij graag verrassen. Aangezien ik er eigenlijk nog wel een Damasko bij wil, ben ik iig nog op zoek naar wat cash.

Ik zal overmorgen nog even wat extra foto’s posten.

21 likes

On-hold

1 like

Verkauft